اجرای طرح حامیان سلامت جمعیت هلال احمر در حوزه های انتخاباتی قزوین

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان قزوین از استقرار حامیان سلامت جمعیت هلال احمر به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همزمان با برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی استان خبر داد.
تصویر اجرای طرح حامیان سلامت جمعیت هلال احمر در حوزه های انتخاباتی قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، دکتر حسن آصفی در این رابطه اظهار داشت: ۵۲۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح حامیان سلامت از آغاز رأی گیری برای حفظ سلامت مردم پای صندق‌های رأی حضور دارند و بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری نظارت می‌کنند.

وی افزود: در این طرح اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال‌احمر استان با ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و عوامل اجرایی انتخابات و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، به پیشگیری از گسترش کرونا کمک می‌کنند.

آصفی عنوان کرد: این اقدام جهادی از سوی اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال‌احمر در جهت حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و در راستای لبیک به سخنان گهربار مقام‌ معظم رهبری پیرامون «جهاد دعوت» اجرا می شود و این اعضا به عنوان حامیان سلامت، جلوه‌ای دیگر از ایثار و نوع‌دوستی را در روز انتخابات به نمایش می گذارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به حضور اعضای هلال‌احمر در این طرح تصریح کرد: وظیفه اعضای هلال‌احمر، نظارت بر اجرای دقیق نکات بهداشتی، ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده است.

306499

مطالب مرتبط