فرماندار خرمشهر از حضور بی‌سابقه مردم این شهر پای صندوق‌های رای خبر داد

عاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: حضور مردم خرمشهر در پای صندوق‌های رای نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته چشم‌گیر و بی‌سابقه است.
تصویر فرماندار خرمشهر از حضور بی‌سابقه مردم این شهر پای صندوق‌های رای خبر داد

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان،محمدحیدری روز جمعه در جمع خبرنگاران در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: در حال حاضر اهالی روستاهای خرمشهر استقبال بسیار قابل توجهی از انتخابات داشته اند و جضور آنها بالاتر از حد انتظار است و انتظار داریم حدنصاب حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نسبت به دوره‌های قبل انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این منطقه شکسته شود.

وی با بیان اینکه تا این لحظه مشارکت مردم خرمشهر در انتخابات بالا و دور از انتظار بوده است گفت: امیدواریم در ساعات باقی مانده از زمان رای گیری همچنان شاهد حضور پر نشاط و با انگیزه مردم خرمشهر در پای صندوق‌های رای باشیم.

فرماندار خرمشهر حضور مردم این شهرستان در انتخابات را برگ زرین دیگری در تاریخ نظام اسلامی دانست و گفت:این حضور باعث تضمین امنیت جمهوری اسلامی ایران و مایه فخر و افتخار برای مردم سرافزار خرمشهر خواهد بود.

وی همچنین افزود:همه شعب اخذ رای در کمال امنیت و آرامش کار رای گیری‌ را انجام می‌دهند و در دورترین نقاط روستایی تا نقطه مرکزی شهر در مسجد جامع خرمشهر کار رای‌گیری طبق برنامه در حال انجام است.

حیدری در خصوص زمان نتیجه شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان خرمشهر نیز گفت: با توجه به تعداد زیاد نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی می‌ شود شمارش آرای آنها زمان زیادی به طول انجامد.

برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر ۱۱۰ صندوق اخذ رای در شعبه ثابت و ۸ صندوق سیار پیش‌بینی شده است.

۱۵۰ داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر در این دوره از انتخابات به رقابت می‌پردازند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح امروز جمعه همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

همچنین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. در این دوره از انتخابات عبدالناصر همتی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی میرقائد و آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان چهار رقیب حضور دارند و مورد قضاوت ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات قرار می گیرند که از این تعداد یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ رای اولی هستند.

منبع:ایرنا

306461