معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان:

رای‌گیری در روز انتخابات تحت نظارت اکیپ‌های بهداشتی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: اکیپ‌های بهداشتی طبق برنامه‌ریزی انجام شده در روز انتخابات بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی شعبات اخذ رای نظارت می‌کنند.

تصویر رای‌گیری در روز انتخابات تحت نظارت اکیپ‌های بهداشتی است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمدرضا صائینی افزود: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، رای‌گیری در روز انتخابات استان زنجان نیز با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مقرر شد، اکیپ‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، در طول مدت رای‌گیری در تمامی شعب اخذ رای سراسر استان حضور داشته و بر رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، توسط عوامل اخذ رای و رای‌دهندگان نظارت داشته باشند.

این مسوول ادامه داد: افزایش تعداد شعب اخذ رای و مشخص کردن مکان حضور افراد با فواصل مشخص از دیگر تمهیداتی است که برای برگزاری انتخابات در استان زنجان پیش‌بینی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان استان خاطرنشان کرد: بر این اساس هم استانی در ۲۸ خرداد بدون دغدغه‌ انتقال ویروس کرونا می‌توانند در حوزه‌های اخذ رای حاضر شده و رای دهند و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

طبق اعلام مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها یک هزارو ۶۳ شعبه اخذ رای میزبان اجرای قانون انتخابات در این استان خواهد بود که این تعداد نسبت به انتخابات گذشته که ۹۲۶ شعبه بود، افزایش حدود ۱۵ درصدی دارد.

سعید صفری گفته بود: با توجه به شرایط کرونایی برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد سعی شده است تا شمار شعب اخذ رای در مکان‌های پرتراکم رای‌گیری که در سال ۹۶ رصد شده است، افزایش داشته باشد.

منبع: ایرنا

306243

مطالب مرتبط