منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشت مستقر شود

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان قزوین عنوان کرد: فراهم نمودن تمهیدات لازم به منظور شرکت حداکثری مردم عزیز، رسالت مهم تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.
تصویر در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشت مستقر شود

به گزارش سایت خبری پرسون، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در بیست و یکمین جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، عنوان کرد: فراهم نمودن تمهیدات لازم به منظور شرکت حداکثری مردم عزیز، رسالت مهم تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

حبیبی افزود: آنچه که مسلم است انتخابات با مدیریت کرونا گره خورده است و نسبت به انتخابات های گذشته تفاوت های بسیاری دارد، کاری سخت و جدید که باید هر دو مدیریت شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه افزود: در هر شعبه اخذ رای حتماً باید یک مراقب بهداشت به عنوان عضو شعبه مستقر شود، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر موظف هستند مراقبین بهداشت را به ستاد ها و هیئت های اجرایی در شهرستان های مختلف معرفی کنند.

حبیبی در ادامه افزود: در گزارش های کشوری، ارزیابی خوبی از عملکرد ستاد انتخابات استان قزوین به عمل آمده است.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه افزود: ستادهای تبلیغاتی داوطلبان باید در مکانهای مناسب جانمایی و مشخص شوند و در خیابان‌ها و معابر شلوغ نباید استقرار یابند، فاصله ستادها حتماً رعایت شود تا نگرانی از بابت رفت و آمدها در اثر نزدیکی ستادها به وجود نیاید.

حبیبی در پایان تاکید کرد: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حتماً روسای ستاد خود را به ستاد انتخابات استان معرفی نمایند.

گفتنی است ۱۱۸۵ شعبه اخذ رای آماده دریافت آراء شهروندان عزیز استان قزوین را در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خواهند داشت.

301974