حمله کوسه به کودک 10 ساله

کودکی که هنگام شنا در ساحل اقیانوس مورد حمله کوسه قرار گرفته بود، دچار جراحت شدید شد.
تصویر حمله کوسه به کودک 10 ساله

به گزارش سایت خبری پرسون، پسر ۱۰ ساله استرالیایی که در یکی از سواحل این کشور مورد حمله کوسه قرار گرفته بود با خوش شانسی از خطر گریخت. «جکسون بارتلی» روز جمعه به همراه خانواده اش در حال گذراندن تعطیلات آخر هفته در «کورال بی» در پرث بود که مورد حمله کوسه قرار گرفت.

بنا به گفته جکسون او کوسه‌ای که به گمانش یک کوسه مسی (Bronze Whaler) بود را مشاهده کرد که قبل از حمله به او بسیار سریع به سمتش نزدیک شد. این کوسه قبل از آنکه جکسون بخواهد واکنش نشان داده و فرار کند دندان خود را در پای او فرو کرد. جکسون در حالی که فریاد می‌کشید از پدرش کمک خواست. جکسون در گفتگو با ABC استرالیا در این باره گفت: «من با پدرم در حال شنا بودم که این حیوان را دیدم. یک کوسه به من نزدیک شد و به من حمله کرد. من غرق خون شده بودم. در آن لحظه من فکر می‌کردم خواهم مرد، چون واقعا ترسیده بودم.»

جکسون با کمک پزشکانی که در ساحل حضور داشتند از آب بیرون کشیده شد و سپس این کودک توسط تیم آمبولانس به یک مرکز بهداشت در کورال‌بی منتقل شد. او سپس با سرویس سلطنتی پزشکان هوایی به پرث منتقل شد. پس از این حادثه این تفرجگاه ساحلی به مدت ۲۴ ساعت تعطیل شد.

گفتنی است؛ جکسون با وجود جراحت شدید از ناحیه پا با کمک پزشکان نجات یافت. او می‌گوید با وجود این اتفاق باز برای شنا به ساحل اقیانوس خواهد رفت. جکسون ادامه داد: «من عاشق اقیانوس هستم. من هنوز هم کوسه‌ها را دوست دارم، اما دیگر مانند دفعه قبل در نزدیکی آن‌ها شنا نخواهم کرد.»

306241