برای انتخابات شورای اسلامی شهر مطرح شد:

بیانیه جامعه ارتباطی و روابط عمومی استان اصفهان

مهارت های ارتباطی و روابط عمومی زندگی از اولین مهارت ها و اصولی هستند که هر فرد در هر شغل و مقامی باید آنها را فرا بگیرد. شیوه‌های صحیح ارتباط باعث شکل‌گیری تفکر مطلوب و اندیشیدن خردمندانه در فرد می شود و لذا فردی که به خوبی این مهارت‌ها را آموخته باشد، می‌داند که تنها رمز سعادت، موفقیت و خوشبختی او بر اساس قانون جذب و ارتعاشات که خداوند برای زندگی و حیات ما به ما هدیه داده است، خدمت به دیگران بر اساس اصل احترام و کرامت است .احترام به معنای مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و رسیدگی به امور مردم بدون هیچ چشمداشت مادی است.
تصویر بیانیه جامعه ارتباطی و روابط عمومی استان اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، توجه به این نکات مهم هر انسان خردمندی را به این مهم سوق می‌دهد که بدون همگرایی، همفکری و کار گروهی و حضور اندیشه‌های مختلف در مدیریت شهری امکان رشد و توسعه پایدار وجود نخواهد داشت و این اندیشه متعالی از اندیشه‌های سیاسی گذار فاصله دارد و لذا با توجه به اینکه ظرفیت‌های توسعه شهری تنها از طریق حضور چهره‌های متخصص و توانا در حوزه‌های مختلف فنی امکان پذیر است. خصوصا افرادی که با برخورداری از مهارت‌های ارتباطی، خرد جمعی، کار تیمی، همگرایی و همدلی را به خوبی آموخته‌اند و اساس کار آنها شایسته‌سالاری بر مبنای تخصص و تعهد به جامعه است و تجربه کاری شان نیز بیانگر همین موضوع است.

لذا بر این اساس فهرست کاندیداهایی که از شاخص‌های ذکر شده برخوردارند و مطالعه عملکرد و سوابق آنها بیانگر همین موضوع است را به شرح زیر خدمتتان معرفی می‌نماییم.

استاد حسین دهقانی با کد انتخاباتی 1587

مهندس محمدرضا فلاح با کد انتخاباتی 1959

دکترکورش محمدی با کد انتخاباتی 2212

پروفسور سعید سامانی مجد با کد انتخاباتی 1714

دکتراحمد شریعتی با کد انتخاباتی 1774

حجه الاسلام و المسلمین مهدی فوقی با کد انتخاباتی 1964

مجید نادرالاصلی با کد انتخاباتی 2457

دکتر رضا اسماعیلی با کد انتخاباتی 1169

دکتر کورش خسروی با کد انتخاباتی 1558

دکتر عدنان زادهوش با کد انتخاباتی 1672

علی صالحی با کد انتخاباتی 1849

دکترمحبوبه خلفی با کد انتخاباتی 1559

مهندس محمدرضا رفیعی با کد انتخاباتی 1654

قطعا اگر شهروندان در سابقه و عملکرد این عزیزان تحقیق نمایند و از طریق دوستانی که با این عزیزان تعامل و ارتباطی داشته‌اند، در مورد این بزرگواران صحبت کنند، متوجه فرهیختگی، توانمندی و دلسوزی این عزیزان خواهند شد.

306208