بیانیه خانواده ایثارگران منطقه 17 در حمایت از عظیم بابائی

آن چه که سبب شد تا جمعی از خانواده شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس به حمایت از حاج عظیم بپردازند، تلاش‌ها و حمایت‌های همیشگی وی از یادگاران دروان دفاع مقدس بود.
تصویر بیانیه خانواده ایثارگران منطقه 17 در حمایت از عظیم بابائی

به گزارش سایت خبری پرسون، متن بیانیه خانواده ایثارگران منطقه 17 در حمایت از عظیم بابائی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش به شرح زیر است:

«تابوت‌های مقدس و نام شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس همیشه کهربای عشقی ابدی در جذب و جلب اعتماد آحاد مردم ایران بسوی خود بوده و این ستارگان تابناک همواره به عنوان مدالی گوهر بار بر روی سینه کشور و شهرمان می‌درخشند.

متاسفانه توجه به خانواده شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس در سال‌های پس از پایان جنگ تحمیلی به حاشیه رفته و تکریم خانواده این فدایان وطن و اسلام تنها در دوران بزرگداشت هفته دفاع مقدس صورت پذیرفته است.

گله‌ای نیست ما با خداوند منان معامله کرده‌ایم و اوست که می‌داند که چطور اجر خانواده شهدا و جانبازان را عطا کند. البته در این بین معدود افراد و مدیرانی بودند که در همه حال و هر زمان اهمیت و توجه ویژه‌ای نسبت به خانواده شهدا داشتند.

مهندس«عظیم بابائی» رزمنده‌ای که در سال‌های مقاومت و دفاع در حساس‌ترین بخش‌های جبهه با دست خالی اما ایمانی راسخ در مقام فرماندهی لشکر مهندسی رزمی 40 صاحب الزمان همچون سربازی به دفاع از وطن پرداخت. این سرباز اسلام ی پس از پایان جنگ تحمیلی در میدان دیگر به جهاد در راه خدا پرداخت.

حضور این دلاورمرد دوران دفاع مقدس در منطقه ۱۷، دارالشهدای تهران سبب شد تا یکی از محروم ترین مناطق شهر تهران مسیر توسعه و پیشرفت را به سرعت طی کرده و فاصله جنوب و شمال شهر کم شود.

به شهادت بسیاری از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، حاج عظیم همواره حامی و کمک حال هم‌رزمان خود سال‌های دفاع مقدس بوده است.

مقام معظم رهبری همواره درباره شهدا و فرهنگ شهادت تاکید داشتند:« امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» به راستی مهندس بابائی، رزمنده امروز جبهه سازندگی به نحو احسن فرمان ولی امر خود را به اجرا درآورده و خانواده شهدا و جانبازان منطقه 17 گواهی بر این مسئله هستند.

اما آن چه که سبب شد تا جمعی از خانواده شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس به حمایت از حاج عظیم بپردازند، تلاش‌ها و حمایت‌های همیشگی وی از یادگاران دروان دفاع مقدس بود.

اکنون نوبت ماست که به میدان بیاییم. در میدانی که نیروهای جبهه ضدانقلاب خواهان خاموش شدن چراغ آن هستند. اکنون نوبت ماست که راه فرزندان و خویشان خود را ادامه دهیم چرا که این نظام حاصل خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

اکنون خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس وظیفه دارند تا در راستای صیانت و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیران و افراد جهادی کشور را در معرض دید عام مردم قرار دهند تا به‌واسطه چنین انتخابی شرمنده خون شهدا نشویم.

مهندس عظیم بابایی به مدت پنج سال شهردار منطقه 17 تهران بوده و در این سال‌ها خدمات ارزنده‌ای به مردم این منطقه ارائه کرده‌اند. اکنون نوبت ماست که قدم بزرگتری برای شهر و کشورمان برداریم و برخود وظیفه می‌دانیم تا به پاس تمامی خدمات برادر عزیزمان حاج عظیم بابایی چه در سال‌های دفاع مقدس و چه پس از آن از وی به‌عنوان یکی از صالح‌ترین مدیران متخصص شهری حمایت نماییم.

یقینا خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مهندس عظیم بابائی در محضر خداوند متعال اجر و مزد خویش را دارد اما حضور این برادر عزیز در پارلمان ششم شهری سبب خواهد شد تا شهر تهران در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد. در پایان موفقیت و سلامت تمامی خادمین به مردم به‌خصوص برادر عزیز مهندس عظیم بابایی را از خداوند متعال خواهانیم.»

304914