بازار داغ انتخابات 1400در آذربایجان‌غربی

آذربایجان‌غربی با نزدیک شدن انتخابات 1400 همچون استان‌های دیگر کشور غرق در شور و شوق انتخابات و تبلیغات شوراهای اسلامی بوده و بازار این کارزار سیاسی در استان گرم است.
تصویر بازار داغ انتخابات 1400در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، اینجا آذربایجان‌غربی است همان دیاری که شعار همیشگی اش " آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی " سرلوحه هر مراسمات سیاسی است، آذربایجان‌غربی استانی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان سرزمین مجاهدت‌های خاموش نام بردند و با تقدیم ۱۲ هزار شهید، ۳۶ هزار جانباز و آزاده سهم مهمی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس دارد.

حال در برهه حساس زمانی قرار گرفته‌ایم در زمانی که از هر سو دشمنان دیرینه و قسم خورده چشم طمع بر خاک این مرز و بوم دوخته‌اند و از هیج صدمه و آسیبی فروگذار نبوده و فشارهای اقتصادی سیاسی و اجتماعی و حتی فرهنگی بسیاری بر این دیار طی چند سال گذشته وارد ساخته‌اند.

هم اکنون زمان پاسخگویی براین دشمنان قسم خورده می‌باشد که ما از جان خود خواهیم گذشت اما همیشه و در همه جا با وجود تحریم‌های ظالمانه فشارهای اقتصادی فراوان و مشکلات معیشتی باز از اهداف خود باز نگشته و پشتوانه رهبری و انقلاب خواهیم بود و باری دیگر عزم خود را جزم کرده و در برابر جنگ روانی دشمن خواهیم ایستاد" اینجا آذربایجان است" سرزمینی به قدمت تاریخ، با گنجینه‌ای از رشادت‌های دلیران بی باک و بزرگ مردان و زنانی چون کوه استوارش و با غیرت زبانزدش باری دیگر مردمان مقتدر پای صندوق‌های رای خواهند آمد و با انتخاب اصلح سرنوشت کشور را به دست نا اهلان نخواهد داد.

چرا که انتخابات صحنه‌ای برای سنجش اراده است، انتخابی که به دلیل دخیل بودن در سرنوشت جامعه، ارتقاء عزت و اعتماد به نفس فرد را فراهم می‌کند

هرچه عقربه‌های ساعت پیش می‌رود زمان برای حضور در پای صندوق‌های رای نزدیکتر می‌شود و در این میان نیز هیجان غرور آمیز قشرهای مختلف مردم برای حضور در انتخابات اوج می‌گیرد.

کشیش کلیسای شرق آشور: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است

کشیش کلیسای شرق آشور با بیان اینکه به شکرانه امنیت موجود در کشور در انتخابات شرکت می‌کنیم، گفت: ما مسیحی‌ها نیز بنا بر تاکید کتاب مقدس و در راستای تبعیت از فرامین حضرت مسیح در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

داریاش عزیزیان در گفت‌و گو با خبرنگار با بیان اینکه در آستانه انتخابات و مهمترین رویداد سیاسی کشور قرار داریم اظهار داشت: بایستی به شکرانه امنیت موجود در کشور حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشیم و ما مسیحی‌ها نیز بنا بر تاکید کتاب مقدس و در راستای تبعیت از فرامین حضرت مسیح در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات واقعه و رویداد مهم سیاسی است که در سرنوشت مردم ایران تاثیر زیادی دارد تصریح کرد: این انتخابات از درجه اهمیت سیاسی و اجتماعی زیادی برخوردار بوده و وظیفه هر شهروندی است که در انتخابات شرکت کند.

کشیش کلیسای شرق آشور با بیان اینکه باید به شکرانه وجود امنیت در کشور رای دهیم، افزود: امنیت اتفاقی نیست همین که ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد و دشمنان نمی‌توانند به استقلال و تمامیت ارضی کشور تعدی کنند جای شکر دارد و امنیت در سایه تلاش مسوولان رخ داده است.

عزیزیان امنیت را یکی از مهمترین موضوعات کشورها عنوان کرد و گفت: جامعه می‌تواند زیر سایه امنیت رشد کرده و اهداف خود را در راستای توسعه پیش ببرد و ما در راستای تقویت این امنیت در پای صندوق‌های رای حضور خواهیم یافت.

وی با اشاره به وجود مخالفان داخلی انتخابات، ادامه داد: در داخل و خارج کشور عده‌ای از مخالفان در تلاش هستند تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند ولی لازم است مردم تمام این توطئه‌ها را نادیده گرفته و با حضور خود در پای صندوق‌های رای، از استقلال ایران اسلامی دفاع کنند.

کشیش کلیسای شرق آشور اعلام کرد: همین مخالفت‌ها نشان از وجود یک چتر امنیتی در کشور است به طوری که مخالفان نیز در سایه همین امنیت می توانند اظهار نظر کنند.

عزیزیان با اشاره به بازخورد جهانی انتخابات در ایران، اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات ایران و خلق حماسه‌ای دیگر در این عرصه، بازخورد جهانی دارد، ضروری است تا مخالفان و موافقان به اجماع رسیده و در این انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی یادآور شد: ما مسیحی‌ها نیز بنا بر تاکید کتاب مقدس و در راستای تبعیت از فرامین حضرت مسیح در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

عزیزیان با بیان اینکه حضور در انتخابات برای ما تکلیف شرعی است، ادامه داد: در انتخابات گذشته نیز مسیحی‌ها در انتخابات حضور پررنگی داشته‌اند و این امر با استناد به میزان جمعیت مسیحی‌ها و حضور در پای صندوق‌های رای قابل مشاهده است.

حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای چشم طمع دشمنان را کور خواهدکرد

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به اتفاقات سیاسی پیش روی کشور اظهار داشت: همان‌طور که مستحضر هستید امروز ما درآستانه تصمیم بزرگ برای کشورمان هستیم بنابراین برای همه ما واجب است امروز برای اقتدار کشورمان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پای صندوق‌های رای حضور حداکثری داشته باشیم.

ماموستا مامد کلشی‌نژاد ادامه داد : حضور هم میهنان و آحاد ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رای باعث خواهد شد چشم طمع دشمنان را کور کند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه بیان کرد: بایستی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات 1400 شرکت کرده و با انتخاب رییس جمهور مقتدر و شوراهای اصلح در آبادانی این مرز و بوم سهیم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از تمام آحاد ملت به ویژه اهل تسنن آذربایجان‌غربی دعوت می‌کنم با حضور حداکثری و گرم خود در پای صندوق‌های رای برای سرافرازی ایران حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.

روز شمار تاریخ باشکوه ایران سرافزاز به خرداد 1400 رسید قرار است جمعه یک بار دیگر شناسنامه ما ایرانی‌ها به مهر اقتدار و همدلی مزین شود ما بار دیگر در انتخابات شرکت می‌کنیم تا به حق خودمان احترام بگذاریم؛ تا به امر رهبرمان برای ساختن کشورمان حضور داشته و پاسدار خون شهیدان باشیم.

انتهای پیام/

306015

مطالب مرتبط