مدیر گروه سلامت مرکز بهداشت استان یزد در گفت وگو با پرسون؛

نظارت بیش از ۲۰۰ کارشناس بهداشتی در روز انتخابات

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد از نظارت ۲۳۰ کارشناس بهداشتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای در استان خبر داد.
تصویر نظارت بیش از ۲۰۰ کارشناس بهداشتی در روز انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد در گفتگو با خبرنگار پرسون؛ از نظارت ۲۳۰ کارشناس بهداشتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای در استان خبر داد.

وحید جعفری گفت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری های مسری بخصوص کرونا، نظارت بهداشتی بر حوزه های انتخابات، در سطح استان یزد، صورت می گیرد.

وی ادامه داد: به همین منظور در روز انتخابات، ۲۳۰ ناظر بهداشتی به صورت ثابت یا سیار در حوزه های اخذ رای در استان حضور خواهند داشت.

جعفری با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های انتخابیه افزود: اولویت با برگزاری انتخابات در فضای باز، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ۲ متر، استفاده از ماسک و گندزدایی محیط است.

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد اظهار داشت: اخذ اثر انگشت در فرایند انتخابات به خصوص در روز رای گیری ممنوع است و در چیدمان میزها و صندلی ها برای رای دهندگان و عوامل شعب فاصله ۲ متری حفظ شود.(۸ متر مربع برای هرنفر و استفاده حداکثر از ۳۰ درصد ظرفیت محل برای حضور افراد)

جعفری تاکید کرد: رای دهندگان از خودکار شخصی استفاده کنند و قبل و بعد از رای دادن دست ها را با آب و صابون شستشو دهند و یا اینکه ضدعفونی کنند.

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد تصریح کرد: حفظ تهویه و تامین هوای تازه در فضای سربسته الزامی است و امکان شستشو دست ها با صابون مایع در شعب وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

305943