تولید سری جدید مسابقه «ایران» با ساختار جدید

کارگردان مسابقه تلویزیونی «ایران» از پخش سری این مسابقه تا اواخر تیرماه و تغییرات آن خبر داد.
تصویر تولید سری جدید مسابقه «ایران» با ساختار جدید

به گزارش سایت خبری پرسون، کارگردان مسابقه تلویزیونی «ایران» به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت که عید نوروز و ماه رمضان روی آنتن شبکه یک سیما رفته است، درباره آخرین وضعیت سری جدید این مسابقه گفت: درحال حاضر مشغول ساخت دکور جدیدی هستیم که برای سری جدید این مسابقه طراحی کرده‌ایم و تمام تلاشمان این است که از اواخر تیرماه این مسابقه را به آنتن شبکه یک سیما برسانیم.

سعید رضایت با اشاره به اینکه مجری این سری از مسابقه «ایران» نیز سعید شیخ‌زاده است، بیان کرد: تغییر زیادی در ساختار کلی مسابقه داده‌ایم، برای مثال در این سری جدید گروه‌ها با هم مسابقه نمی‌دهند، تعداد افراد گروه‌ها به ۴ نفر کاهش یافته است و تمامی سوالات درباره ایران و چهار گزینه‌ای هستند اما با این تفاوت که بازی‌هایی نیز در قالب موسیقی و شعر داریم.

او افزود: در پخش جدید این مسابقه قرار است در استودیو تماشاگران حضور داشته باشند که تعداد آن‌ها ۴۰ تن است که آن‌ها نیز پنل‌هایی را در اختیار دارند که با آن در مسابقه شرکت خواهند کرد و در انتها ۴ یا ۵ نفر از آن‌ها جوایزی دریافت می‌کنند.

به گفته این کارگردان، برای افزایش جایزه اصلی مسابقه درحال مذاکره با شبکه هستند.

رضایت درباره حضور در این مسابقه گفت: تا چند روز آینده اپلیکیشن مسابقه راه می‌افتد و افرادی که علاقه‌مند به حضور در این مسابقه هستند می‌توانند با ورود به این اپلیکیشن و پاسخ به سوالات آن در این مسابقه حضور داشته باشد.

او افزود: ۹۰ درصد سوالاتی که در مسابقه عنوان می‌شود در این اپلیکیشن قرار دارد و افراد با پاسخ به آن‌ها می‌توانند به راحتی مراحل مسابقه را پشت سر بگذارند.

به گفته کارگردان مسابقه «ایران»، در این سری از مسابقه «ایران» برخلاف سری‌های گذشته آن سه کمک نیز برای گروه‌های شرکت کننده وجود دارد.

رضایت در پایان توضیح داد: احتمالا تا پایان هفته تیزر مسابقه روی آنتن تلویزیون می‌رود و تا تقریبا ۲۰ روز آینده ضبط آن شروع می‌شود.

305932