مسابقه «ایران» در ایام نوروز پخش می‌شود

تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «ایران» توضیحاتی را درباره نحوه پخش این برنامه و تغییرات محتوایی آن در ایام نوروز ارائه کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه «ایران» درباره وضعیت پخش این برنامه در نوروز ۱۴۰۰ گفت: در ایام عید مسابقه «ایران» به صورت هر شبی و از ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه اول سیما پخش و ساعت‌های هفت و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود. تمامی قسمت‌ها نیز با حال و هوای نوروز ضبط شده است.

وی افزود: طی چند روز گذشته ضبط مسابقه به پایان رسید و در حال حاضر تنها بخش‌هایی از مونتاژ برخی قسمت‌ها باقی مانده است.

این تهیه‌کننده در ادامه با اشاره به تغییرات ویژه برنامه «ایران» بیان کرد: در قسمت‌های ضبط شده، مسابقه حال و هوایی مفرح و شادتر دارد. ضمن اینکه با استفاده از المان‌های نوروز و تغییراتی در دکور سعی کرده‌ایم برنامه در ایام عید فضایی متفاوت داشته باشد.

رضایت در پایان گفت: مسابقه بزرگ «ایران» با طراحی سوال‌هایی صرفا درباره کشور عزیزمان تلاش دارد تا مخاطبان را با تمامی ظرفیت‌های این مرز و بوم آشنا سازد. خوشحالیم که پس از تولید ۱۴۰ قسمت حالا نه فقط از تهران بلکه از جای جای ایران افراد به همراه دوستان و خانواده‌هایشان متقاضی حضور در مسابقه هستند. امیدواریم در سال جدید و با تغییرات گسترده در آیتم‌ها بتوانیم رضایت‌مندی مردم را از مسابقه به بالاترین میزان ممکن برسانیم.

مسابقه «ایران» با اجرای سعید شیخ‌زاده و کارگردانی سعید رضایت در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تهیه و تولید می‌شود.

247159