به گزارش سایت خبری پرسون، سرانجام پس از ماهها تلاش و برنامهریزی، شرکت بیمه کوثر نظام جدیدی برای رسیدگی به خسارت بیمههای ثالث و بدنه طراحی و اجرا کرد.
مسعود یوسفی حضور ارزیابان خسارت در محل اعلامی مشتری را مولفه اصلی این طرح اعلام کرد و گفت: از نیمه خرداد سالجاری، با اجرایی شدن سازوکار جدید رسیدگی به خسارتهای اتومبیل، علاوه کاهش مراجعه مشتریان به شرکت، سرعت تکمیل پروندهها، ارزیابی و پرداخت خسارت و نیز پاسخگویی افزایش مییابد.
وی افزود: حادثهدیدگان میتوانند همزمان با اعلام خسارت از طریق شماره 89382 یا تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir درخواست حضور ارزیاب خسارت را در محل حادثه یا تعمیرگاه مدنظر ثبت و پیگیری کنند.
مدیر بیمههای اتومبیل بیمه کوثر با اشاره به اینکه در شرایط همهگیری کرونا حضور در مراکز پرداخت خسارت و خطر انتقال بیماری در ازدحام ناشی از آن نگرانی زیادی را برای هموطنان ایجاد کرده است، تصریح کرد: در سازوکار جدید کوشیدهایم کار به نحوی پیش رود که کمتر به حضور مشتریان در واحدهای خسارت نیاز باشد تا هم نگرانیهای کرونایی مشتریان و هزینههای رفتوآمد که مانع بزرگی در این زمینه بود کاهش یابد و هم با صرفهجویی در زمان پاسخگویی و پرداخت خسارت از مشتریان خود که حمایت بیمه کوثر را برای روزهای سخت خود برگزیدهاند به خوبی پشتیبانی کنیم.