انتشار اولین مجله جدول کلمات متقاطع ویژه جمعیت هلال احمر در قزوین

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: اولین مجله جدول کلمات متقاطع ویژه جمعیت هلال احمر، در استان قزوین تهیه و منتشر شد.
تصویر انتشار اولین مجله جدول کلمات متقاطع ویژه جمعیت هلال احمر در قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، تهمینه ابراهیمی در این رابطه اظهار داشت: اولین مجله جدول کلمات متقاطع با عنوان « الفبای مهربانی» با هدف ترویج سایت آموزش همگانی خادم در حوزه معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین تهیه و منتشر شد.

وی به اهمیت و اولویت آموزش‌های همگانی و نیز ضرورت آشنایی عموم مردم با مطالب آموزشی ارائه شده در سایت خادم و همچنین ارتقاء سطح آگاهی مردم جهت رویارویی با حوادث و سوانح اشاره کرد و افزود: آمادگی در برابر مخاطرات و آگاهی از آموزه های امدادی موجب کاهش آسیب های جانی و مالی و خسارت جبران ناپذیر در جهت رسیدن به جامعه ای آماده و تاب آور خواهد شد.

ابراهیمی با معرفی سایت خادم به آدرس khadem.ir جهت آموزش‌های همگانی مربوط به حوادث و سوانح به عموم مردم در ادامه افزود: مجله جدول الفبای مهربانی با هدف معرفی سایت خادم در 20 عنوان جدول طراحی شده و علاقمندان به حل جدول می توانند برای یافتن پاسخ های سوالات به سایت خادم مراجعه نموده و از مطالب آموزشی نیز بهرمند شوند.

وی همچنین این طرح ابتکاری را نوعی آموزش غیر مستقیم دانست و گفت: هدف از طراحی این جداول علاوه بر معرفی سایت خادم، ارتقاء سطح آگاهی مردم در زمینه آمادگی جهت رویارویی با مخاطرات، خود امدادی و دگر امدادی و همچنین آشنایی با رسالت و فعالیت های جمعیت هلال احمر می باشد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان افزود: برای هر جدول به کمک اعداد، رمزی در نظر گرفته شده که با مفاهیم مخاطرات و کمک های اولیه مرتبط بوده و علاقمندان می توانند با ارسال رمز جدول به جمعیت هلال احمر استان قزوین در مسابقه مجله نیز شرکت نموده و جایزه دریافت کنند.

305794

مطالب مرتبط