زمین نامناسب بود، حریف دفاعی!

لوئیس انریکه از سبک بازی سوئد کلافه شده بود و گفت آن‌ها فقط مقابل اسپانیا می‌خواستند دفاع کنند.
تصویر زمین نامناسب بود، حریف دفاعی!

به گزارش سایت خبری پرسون، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا ناکامی شاگردانش در کسب پیروزی خانگی در اولین بازی تیمش در یورو ۲۰۲۰ را به دلیل سبک بازی تدافعی حریف و وضعیت نامناسب چمن دانست.

انریکه در پایان این بازی گفت: «با حریفی مواجه بودیم که برای دفاع کردن به میدان آمده و اساس کارش را بر خلق موقعیت‌های خطرناک با توپ‌های بلند قرار داده بود. آنها حتی با همین موقعیت‌ها شانس کسب پیروزی داشتند.در نهایت بازی مساوی تمام شد اما می‌دانم که کام بازیکنانم و هواداران تلخ شد چون می‌توانستیم به آنها یک پیروزی را هدیه کنیم. خلق موقعیت‌های گلزنی فراوان کاری است که باید انجام بدهیم. اما در این بازی شرایط چمن ورزشگاه طوری نبود که ما بتوانیم به راحتی تاکتیک‌های‌مان را پیاده کنیم. شما شاید متوجه این موضوع نشده باشید اما بازیکنان ما از این موضوع گلایه داشتند. ما موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.»

انریکه ضمن حمایت از آلوارو موراتا هم گفت: «درباره ایجاد حواشی مربوط به موراتا هم باید بگویم که او هم بازیکنی بزرگ است که در خط حمله ما کارهای مهمی انجام می‌دهد و در هنگام دفاع نیز به مدافعان کمک می‌کند. شخصیت او آنقدر قوی است که این انتقادات را تحمل کند.»

305767