۱۲ هزار نفر برای ایجاد مشاغل خانگی در خراسان شمالی آموزش دیدند

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح شمیم خدمت توسط بقاع متبرکه خبر داد و گفت: ۱۲ هزار نفر در این طرح برای ایجاد مشاغل خانگی آموزش دیدند.
تصویر ۱۲ هزار نفر برای ایجاد مشاغل خانگی در خراسان شمالی آموزش دیدند

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان شمالی ،حجت الاسلام غلامرضا عادل ظهر دوشنبه در آئین کلنگ زنی طرح توسعه امامزاده سید عباس بجنورد اظهار کرد: با اجرایی شدن طرح توسعه، امامزاده سید عباس (ع) به قطب فرهنگی تبدیل خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: این طرح بسیار عظیم و فاخر است و به عنوان یک باقی الصالحات محسوب می‌شود.

وی افزود: بقاع متبرکه در دوران کرونا خدمات اجتماعی و فرهنگی فراوانی را به مردم ارائه دادند.

حجت الاسلام عادل توزیع یک و نیم میلیون بسته ارزاق توسط بقاع متبرک سراسر کشور را یکی از این فعالیت‌ها دانست و گفت: طبق برنامه‌هایی که وجود دارد، بقاع متبرکه باید به آسیب‌های اجتماعی محل خود رسیدگی کنند.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه به اجرای طرح شمیم خدمت از سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: آموزش مشاغل خانگی و حمایت از اشتغال افراد بدون امکانات و مشاغلی که کمترین سرمایه را نیاز دارند، در طرح شمیم خدمت مدنظر است.

وی در انتها گفت: فاز نخست این طرح آموزشی بود که در بیش از ۴۰۰ کارگاه با آموزش ۱۲ هزار نفر در امامزادگان کشور اجرایی شد و امسال نیز به صورت جدی تر این طرح ادامه خواهد داشت

305503