مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

تعداد400  دستگاه کولرآبی بین مددجویان مناطق محروم توزیع شد

تعداد 400 دستگاه کولر آبی با اعتبار 16 میلیارد و 800 میلیون ریال بین مددجویان نیازمند تحت حمایت استان زنجان توزیع شد  

تصویر تعداد400  دستگاه کولرآبی بین مددجویان مناطق محروم توزیع شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تبریک دهه کرامت گفت: 400 دستگاه کولر آبی بین مددجویان تحت حمایت استان که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی هستند با اولویت ساکنان مناطق محروم آغاز گردید.

وی ادامه داد: توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی شامل کولر آبی، آبگرمکن و بخاری گازسوز با هدف رفع‌بخشی از مشکلات مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن مناطق محروم است.

صفری با بیان اینکه همه ساله در فصول گرم و سرد سال لوازم و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان جامعه هدف استان جهت آسایش و رفاه حال آنان توزیع می‌گردد افزود: سال گذشته 400 دستگاه بخاری گازسوز و 400 دستگاه آبگرمکن گازی در بین نیازمندان و جامعه هدف استان با اولویت مناطق محروم و سردسیر استان نیز توزیع شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه توجه به تأمین نیازهای اولویت‌دار خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف به ویژه لوازم مورد نیاز و ضروری منزل را به عنوان یکی از فعالیت‌های این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود : به همین منظور 400 دستگاه کولر آبی به ارزش 16 میلیارد و800 میلیون ریال از طریق منابع امدادی استان و هم‌افزایی آن با اعتبارات مرکز تهیه و در بین مددجویان با اولویت مناطق محروم و فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی توزیع شده است.

وی یادآور شد علیرغم توزیع 400 دستگاه کولر آبی بین مددجویان نیازمند فاقد تجهیزات سرمایشی، نیاز محرومان و نیازمندان در این بخش همچنان قابل توجه است و امیدواریم شرکت‌های تولیدی، فروشندگان لوازم خانگی، خیران نیک اندیش و نیکوکار و آحاد مردم ولایی استان در تامین و تهیه لوازم سرمایشی برای خانواده‌های تحت حمایت از طریق تلفن نیکوکاری 33116 مشارکت نمایند.
منبع: روابط عمومی کمیته امداد

305361