حمایت یک رزمنده از محسن رضایی

یدالله شمایلی یکی از سنگرسازان بی‌سنگر دفاع مقدس ظی بیانیه‌ای حمایت خود را از محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.
تصویر حمایت یک رزمنده از محسن رضایی

به گزارش سایت خبری پرسون، بیانیه شمایلی در حمایت از رضایی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
خدمت سنگرسازان بی‌سنگر جهادسازندگی، یاران دوران دفاع مقدس
سلام علیکم
ما که هیچ‌گاه در فرازونشیب انقلاب اسلامی ملت را تنها نگذاشتیم و با عشق آنها را همراهی می‌کردیم، در این شرایط سخت و دشوار انتخابات ریاست جمهوری احساس رسالتی داریم و لازم است با تدبیر از این گذرگاه عبور کنیم. به‌راستی رئیس جمهوری که می‌تواند کشتی این کشور را با این ره‌توشه پر از پیام شهدا، که در برابر چشمان ما پرواز کردند، از بحران‌ در پیش‌رو به ساحل نجات برساند، باید چه مشخصه‌‌ای داشته باشد؟

در حالی‌که خود زخم خورده نابه‌هنجاری‌های ناشی از عملکرد بعضی از مسئولین هستیم، تکلیف چیست؟ به برنامه و عملکرد کدام‌یک از این منتخبین شورای نگهبان اعتماد کنیم که همانند انتخابات قبل ضربه نخوریم؟

به یاد دارم وقتی در سوسنگرد، خودمان را برای عملیات آزادسازی بستان آماده می‌کردیم، با آقامحسن، این فرمانده جوان کل سپاه و شهید صیاد شیرازی در قرارگاه تاکتیکی کربلا آشنا شدم.
ما در آن زمان به اعتبار رهبری امام‌خمینی‌(ره ) به این دو فرمانده جوان اعتماد کردیم، این فرماندهان با ایجاد فضای صمیمی و یک‌رنگی در بین بچه‌های جنگ، منجر به تحولی عظیم در جبهه‌ها شدند. فرمانده کل سپاه لیاقت و استعداد جوانان گمنام در "میدان" را شناسایی کرد و با همین افراد سازمان رزم سپاه را تشکیل داد و با آنها در پست فرماندهان قرارگاه، لشکر، تیپ و گردان در سلسله عملیات طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس به پیروزی‌هایی رسید که حضرت امام از آنها به عنوان فتح‌الفتوح یاد کردند. این وحدت بین آقامحسن و فرماندهان ادامه یافت و توانستیم وارد عملیات خیبر، والفجر ۸، کربلای ۵، والفجر ۱۰ و نیز 52 عملیات کوچک و بزرگ در جنوب و غرب کشور شویم.

اینجانب در این دوران دفاع مقدس در کنار شهدایی چون طرحچی، ناجیان و رضوی، در مجموعه مهندسی جنگ جهادسازندگی خدمت کردم و شاهد تدبیر و جسارت این فرماندهان زیر نظر محسن رضایی بودم که تصمیمات و فرماندهی بی‌بدیل این بزرگوار حلقه وصل فرماندهان به‌حساب می‌آمد.

اگر نبود فرماندهی توأم با مشورت او با فرماندهان قرارگاه‌ها، لشکرها و حتی تیپ‌ها، هرگز قادر به تصمیمات بزرگی چون انجام عملیات والفجر 8 نبودیم و شاید مشخص نبود سرنوشت جنگی که تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب در آن با صدام همکاری می‌کردند تا ما را به زانو درآورند، به کجا می‌انجامید.

تجربه ۱۶ سال فرماندهی او در مهم‌ترین دوران سپاه و سازماندهی این ارگان نظامی جوان با استفاده از ظرفیت و تخصص جوانان گمنام و حضور فعال در مسئولیت کلیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، منجر به تسلط وی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و نظامی کشور شد. بنابراین ورود ایشان به مدیریت کلان و ملی کشور با کوله‌باری از تجربه به همراه با اندوخته علمی خواهد بود.

از جمله شایستگی‌های این خدمت‌گذار به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پرورش شخصیت‌های برجسته‌ای چون شهیدان حاج‌قاسم سلیمانی، باقری، بقایی، باکری، علی هاشمی، زین‌الدین، شوشتری، خرازی، کاظمی، همت، شفیع‌زاده، شمایلی، همدانی در سپاه و جهادگرانی چون شهیدان طرحچی‌، ناجیان، ساجدی، رضوی، حجتی، پرویزی، فارسی، پورشریفی، عظیمی و صدها فرمانده در طول دفاع مقدس بود..

آیا پرونده درخشان این فرمانده پرافتخار، دلیلی بر اصلح ‌بودنش نسبت به سایر نامزدها نیست؟

انتخاب محسن رضایی، فرصتی است که یک‌بار دیگر عرصه کار با فرهنگ جهادی فراهم شود تا همچنان با مرام و روش فرماندهی برقلب‌ها، امید را در زندگی این ملت شهیدپرور جاری سازیم.
اگر ایران مستحق سربلندی در منطقه است، پس نیازمند رئیس جمهوری بالنده، پویا و با برنامه‌ هستیم که متناسب با نیاز این مملکت و مردم غیورش چرخ اقتصاد را با محوریت ملت به گردش درآورد.

ارادتمند شما؛ یدا…شمایلی

توجه: مطلب فوق صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

305255