آیت‌الله رئیسی:

باید از مردم، در مردم و با مردم بود

آیت‌الله رئیسی گفت: از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است. باید از مردم بود، در مردم بود و با مردم بود. از نزدیک باید با مردم سخن گفت. شکایات و دغدغه‌های مردم را شنید.
تصویر باید از مردم، در مردم و با مردم بود

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» به عنوان چهارمین نامزد انتخابات وارد رسانه ملی شد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بدو ورود خوبه سازمان صدا و سیما، در پاسخ به این سوال که روش شما برای درک عینی مشکلات مردم چیست، اظهار داشت: از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است. باید از مردم بود، در مردم بود و با مردم بود. از نزدیک باید با مردم سخن گفت. شکایات و دغدغه‌های مردم را شنید.

وی با بیان اینکه من هم نامه‌هایی که مردم برایم می‌فرستند می‌بینم و هم از طریق فضای مجازی و ارتباطاتی که از طریق دیجیتال هست رصد می‌کنم، اضافه کرد: موارد مهم آن را پیگیری می‌کنم و مواردی را هم به بخش‌های مختلفی که مسئولیت دارند، ارجاع می‌دهم.

رئیسی تصریح کرد: یکی از بخش‌های مهم حضور من در استان‌ها و در مرکز، ارتباط با مردم است. در سازمان اداری خودم، علاوه بر ارتباط با مدیران در سطوح عالی، با سطوح میانی و بخش‌های اداری هم در ارتباط هستم؛ از نظرات آن‌ها را مطلع هستم و خواسته‌هایشان را رصد می‌کنم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه به نظر من از شروط موفقیت یک مدیر، مردمی بودن است؛ اما نه در ادعا، افزود: باید در عمل مردمی باشد. فلذا مدیرانی که می‌خواهم انتخاب کنم، سه شرط اساسی دارد؛ اول مردمی بودن، دوم ضد فساد بودن و سوم روحیه انقلابی داشتن و اینکه اهل ما می‌توانیم باشد و برای مسائل مختلف، بهانه تراشی نکند و نگوید مانع بود، نمی‌شود و نشد و کار را پیش ببرد.

304882