میلیچ:

طرفداران استقلال خیلی خاص هستند

مدافع کروات برای ادامه حضورش در استقلال راهی این باشگاه شده بود.
تصویر طرفداران استقلال خیلی خاص هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال ظهر امروز جلسه ای را در دفتر باشگاه با احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان برگزار کرد که در این جلسه قرار بود دو طرف بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر مذاکره کنند اما در پایان این جلسه میلیچ اعلام کرد که وعده هایی به او داده شده و قرار است طی هفته آینده عملی شود.

پس از پایان این جلسه، میلیچ درباره شرایط خود، باشگاه استقلال و جلسه امروز با مددی گفت: قبل از آمدنم به ایران، قرار ملاقاتی با آقای مددی داشتم که امروز این اتفاق صورت گرفت. وعده هایی به من داده شد و تا هفته آینده باید ببینیم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. برای من سخت است که بگویم چه اتفاقاتی در جلسه افتاد اما صبور باشید، همه چیز مشخص می شود البته اگر باشگاه آن چیزهایی که گفته است را پیگیری کند.

وی درخصوص استقبال هواداران از تعامل میلیچ با باشگاه با وجود ناهماهنگی های مدیریتی و مشکلات مالی و متعهد بودن او به قراردادش گفت: درست است که من ایرانی نیستم ولی من علاقه ام به باشگاه و هواداران استقلال را به دفعات زیادی ثابت کردم و فقط حرف نبوده و در عمل آن را ثابت کرده ام.

میلیچ ادامه داد: من خودم یک هوادار متعصب بودم و طرفداران را درک می کنم. خود من در کرواسی به تیم هایدوک اسپلیت خیلی علاقه مند بودم و به همین دلیل تمام اتفاقات خوب و بد، بردها و باخت هایی که برای باشگاه پیش می آید را درک می‌کنم و می توانم خود را جای هواداران بگذارم.

مدافع کروات استقلال گفت: از همان روز اولی که عشق و علاقه طرفداران را دیدم، آن را حس کردم. با وجود اینکه آنها مدت هاست هیچ جامی نبرده اند، آنها آنقدر صبور بوده اند و همه چیز را تحمل کرده اند و همچنان هوای باشگاه را دارند. طرفداران استقلال خیلی خاص هستند.

او گفت: تفاوت هوادار با مدیر، مربی و بازیکن این است که لوگوی بازیکن بعضی اوقات تغییر پیدا می کند. کمتر بازیکنی پیدا می شود که کل دوران بازیگری اش را در یک تیم بگذراند. ولی هوادار، به عنوان طرفدار یک تیم به دنیا می آید و به عنوان هوادار آن تیم نیز از دنیا می رود.

304871