برگزاری جشن دختر ماه در پردیس سینما خاوران

به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر و آغاز دهه کرامت این اداره کل با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان مراسم جشن « دختر ماه »را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در روز شنبه مورخ ۲۲ خرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در محل پردیس سینمایی خاوران برگزار مینماید.
تصویر برگزاری جشن دختر ماه در پردیس سینما خاوران

به گزارش سایت خبری پرسون، روح‌الله عبدالهی گفت: در حاشیه این مراسم ضمن برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها) ویژه برنامه‌های فرهنگی متعددی از جمله پویش «حرف آورد» با موضوع دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو انجام خواهد شد.

پویش حرف آورد، اولین جشنواره سخنوری ایران زمین در راستای گفتمان امید و پیشرفت با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع تواصی به حق توسط تک تک آحاد جامعه با هدف تشویق به مشارکت در انتخابات و ترویج این فرهنگ اسلامی در بین دختران شرکت کننده در این مراسم، اجرا میگردد.

وی در پایان گفت: جهت سهولت حضور میهمانان در این مراسم فرهنگی، مذهبی با همکاری شرکت اتوبوسرانی در ۱۳ نقطه از شهر تهران وسیله رفت و برگشت در نظر گرفته شده است .

304716