بیانیه انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس در حمایت از عظیم بابایی

رسالت اهالی فرهنگ و هنر و فعالان رسانه آگاهی بخشی جامعه از حقایقی است که نشر آن سبب بهبود و آرامش در زندگی عمومی مردم می‌شود.
تصویر بیانیه انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس در حمایت از عظیم بابایی

به گزارش سایت خبری پرسون، در بیانیه انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس در حمایت از عظیم بابایی آمده است:

در سال‌های پس از پایان جنگ تحمیلی یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت شهری ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی و همچنین تجلیل از نسلی است که با دست خالی در برابر لشکر تا بن دندان مسلح صدام با حمایت دنیای استکبار ایستادند.

باید اعتراف کنیم که این ماموریت مهم فرهنگی در میان بازی‌های جناحی و سیاسی در مدیریت شهری نادیده و حتی کمرنگ شده است اما به دور از انصاف است که تلاش‌های شبانه‌روزی معدود مدیران شهری در این حوزه نادیده گرفته شود.

از جمله عظیم بابائی رزمنده‌ای که در سال‌های مقاومت و دفاع در حساس‌ترین بخش‌های جبهه با دست خالی اما ایمانی راسخ بر ساخت و احداث پل شناور منحصر به فردی چون پل بعثت بر روی رود خانه اروند همت گماشته و این پروژه حساس را تا اتمام آن مدیریت کرد.

نام عظیم بابائی در میان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کنار نام شهدایی چونحسن طهرانی مقدم قرار می‌گیرد. حضور او در بخش‌های مختلف مهندسی، جهاد خودکفایی و پروژه‌های طرح و توسعه و تحقیقات و پژوهش در سپاه پاسدارن سبب شد تا قدم‌های محکمی در راه خود کفایی میهن اسلامی برداشته شود.

حضور این دلاورمرد سال‌های مقاومت در مدیریت شهری سبب شد تا در منطقه20، دارالمومنین تهران پروژه‌های ملی بزرگی چون اتوبان امام علی(علیه السلام) به سر انجام رسد. به شهادت بسیاری از خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، حاج عظیم همیشه حامی و کمک حال همرزمان سال‌های دفاع خود بود. حضورش در منطقه 17، دار الشهدای تهران سبب شد تا یکی از محروم‌ترین مناطق شهر تهران مسیر توسعه و پیشرفت را به‌سرعت طی کرده و فاصله جنوب و شمال شهر کم شود.

حضورش در منطقه 6 ، قلب فرهنگی پایتخت همراه با خیر و برکت بود و معضلات و مشکلات بسیاری از رسانه‌ها که در این منطقه فعالیت می‌کنند رفع شد. اما آن چه که سبب شد تا این انجمن به حمایت از حاج عظیم اقدام کند ، تلاش‌ها و حمایت‌های همیشگی وی از فعالان و تلاشگران حوزه دفاع مقدس بود.

وظیفه اهالی رسانه آن است که خادمین و مدیران سالم و تلاشگر را به جامعه معرفی نمایند؛ انجام اقداماتی همچون تقدیر و تجلیل از خبرنگاران ، نویسندگان و فعالان حوزه دفاع مقدس ، حمایت معنوی از محصولات فرهنگی حوزه دفاع مقدس، حمایت و تلاش در رفع موانع پیش روی مراکز فرهنگی و هنری و..... از جمله اقدامات حاج عظیم در مدیریت شهری بود.

این به غیر از مراقبت‌ها و رسیدگی به وضعیت جانبازان، خانواده معظم شهدا، خانواده جانبازان مدافع حرم، حمایت و مراقبت از فعالان حوزه رسانه که به طور پنهان توسط حاج عظیم انجام گرفته است می‌باشد.

انجمن خبرنگاران دفاع مقدس در آستانه برگزاری ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر تهران برخود وظیفه می‌داند تا به پاس تمامی خدمات برادر عزیزمان حاج عظیم بابایی چه در سال‌های دفاع مقدس و چه پس از آن از وی به عنوان یکی از صالح‌ترین مدیران متخصص شهری حمایت نمایم.

یقینا خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مهندس عظیم بابائی در محضر خداوند متعال اجر و مزد خویش را دارد اما حضور این برادر عزیز در پارلمان ششم شهری سبب خواهد شد تا شهر تهران در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

در پایان موفقیت و سلامت تمامی خادمین به مردم به خصوص برادر عزیز مهندس عظیم بابایی را از خداوند متعال خواهانیم.

304702