فرمانده سپاه استان خبر داد:

برگزاری جشن سالروز آزاد سازی مهران در ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: در این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله رونمایی و معرفی کتاب‌های با موضوع دفاع مقدس، تقدیر از ایثارگران و فرماندهان عملیات کربلای یک، اردوهای راهیان نور و... به اجرا در خواهد آمد.
تصویر برگزاری جشن سالروز آزاد سازی مهران در ایلام

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سردار جمال شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت آزادسازی مهران که در ستاد سپاه این استان برگزار گردید، ابراز داشت: به مناسبت سالگرد آزادسازی شهرستان مهران در عملیات افتخار آمیز کربلای یک، جشن بزرگی با حضور مردم شهید پرور و انقلابی ایلام با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه استان ایلام تصریح کرد: این برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نیز پوشش ویژه خبری توسط صدا و سیمای مرکز استان به اجرا در خواهد آمد.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان مهران، مراسم در این شهرستان در فضای مجازی و به صورت برخط برگزار خواهد شد.

شاکرمی در پایان ضمن اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یادها و خاطره‌های دفاع مقدس در ذهن مردم، مطرح داشت: در این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله رونمایی و معرفی کتاب‌های با موضوع دفاع مقدس، تقدیر از ایثارگران و فرماندهان عملیات کربلای یک، اردوهای راهیان نور و... به اجرا در خواهد آمد.

نوروزی_استان ایلام

309141