امام جمعه دهلران:

انتخاب فرد اصلح بر همه ما واجب است

امام جمعه دهلران گفت: انتخاب فرد اصلح بر همه ما واجب است و باید فردی را انتخاب کنیم که توانایی خدمت به مردم و نظام اسلامی را داشته باشد و بتواند این نظام را یاری بدهد‌.

تصویر انتخاب فرد اصلح بر همه ما واجب است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام سید محسن موسوی؛ امام جمعه شهرستان دهلران، در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در این شهرستان ابراز کرد: ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و فرارسیدن روز دختر را تبریک عرض می کنیم. از مهمترین اوصاف این بانوی بزرگوار ولایتمداری می باشد.

امام جمعه دهلران ادامه داد: از برکت و عنایات و مقام و جایگاه حضرت فاطمه معصومه(س) معارف و علوم الهی از کنار قبر ایشان به جهان منتشر شده است.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: مقام و منزلت دختر در اسلام جایگاه رفیعی دارد. فرزند اول که دختر باشد، نشانه سعادت است و وجود دختر در منزل مایه برکت است. امروز دختران ما نیازمند معارف الهی هستند. عده ای بنام آزادی، حرمت ها را می شکنند و به ضروریات دین هجمه می کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: از نشانه های تقوا؛ صداقت، راستگویی، تواضع، اخلاص و.. است. از نشانه های بی تقوایی هم تکبر و خود برتر بینی است.

امام جمعه دهلران با اشاره به سفر دکتر قالیباف به استان ایلام، اظهار داشت: از سفر ریاست محترم مجلس شورای اسلامی به استان ایلام تشکر می کنیم و امیدواریم حضور ایشان منشاء خدمات بسیار خوبی برای استان و شهرستان دهلران باشد. از نماینده مجلس هم انتظار داشتیم که رییس مجلس را به دهلران همراهی می کردند‌.

وی تصریح کرد: سوال مردم دهلران از برنامه ریزان سفر رئیس مجلس به استان ایلام این است که چرا شهرستان عظیم دهلران که یک سوم کل استان و مرکز نفت و گاز و کشاورزی است، از سفر رییس مجلس بی بهره باشد و برای سفر به دهلران برنامه ریزی نکردند. کوتاهی مسئولان در حق شهرستان دهلران بخشودنی نیست.

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: از مسئولان انتطار داریم مشکل برق مسکن مهر شهر موسیان را حل کنند‌. زیبنده مردم مقاوم و مرزدار موسیان نیست که در هوای گرم بالای ۵۲ درجه، ساکنین مسکن مهر در انتظار برق باشند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات عنوان داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مدنظر باشد و انتخاب آنها باید بر اساس توانایی و وجدان کاری باشد. یک فرد مومن و متدین، متعهد و متخصص که قدرت تحول را داشته باشد و تمام وقت در خدمت شهروندان باشد‌.

حجت الاسلام موسوی افزود: اینکه گفته می شود برجام کاری نکرده است، حرف کاملا درست و منطقی است. وضعیت اقتصادی، دلار و بورس و گرانی و... در سایه برجام و عدم مدیریت بوجود آمد و برجام یک خسارت محض بود که هیچ نفعی برای ملت ایران نداشت.

امام جمعه دهلران مطرح داشت: مردم همیشه در صحنه و مرزدار شهرستان دهلران در ۲۸ خرداد نشان خواهد داد که نظام اسلامی را با تمام وجود دوست دارند، از آرمان های نظام پاسداری و با حضورشان در پای صندوق های رأی، دشمنان را مایوس خواهند کرد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه ابراز کرد: شرکت در انتخابات یاری دین و لیله القدر ایران اسلامی است و مردم ولایتمدار ایران اسلامی به یاد شهداء و امام شهداء در صحنه انتخابات حضور پیدا می کنند و پاسخ یاوه گوئی های دشمنان را خواهند داد‌.

امام جمعه دهلران در پایان اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح بر همه ما واجب است و باید فردی را انتخاب کنیم که توانایی خدمت به مردم و نظام اسلامی را داشته باشد و بتواند این نظام را یاری بدهد‌.

نوروزی_استان ایلام

304611