مادر شهید حمزه‌علی اسدی دار فانی را وداع گفت

مادر شهید حمزه‌علی اسدی به فرزند شهیدش پیوست.

تصویر مادر شهید حمزه‌علی اسدی دار فانی را وداع گفت

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، بانو خدیجه قدرت‌بیگلو مادر شهید حمزه‌علی اسدی از شهدای ابهر به دلیل کهولت سن و بیماری، دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این مادر شهید و اسوه صبر با حضور جمعی از مسئولان و خانواده این شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بهشت فاطمیه شناط ابهر برگزار شد.

شایان ذکر است، شهید حمزه‌علی اسدی در دوازدهم فروردین ۱۳۴۱ به دنیا آمد. پدرش صفرعلی و مادرش خدیجه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. سال ۱۳۵۸ ‏ازدواج کرد و صاحب دو فرزند دختر شد.

این شهید والامقام به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سی‌ام بهمن ۱۳۶۰ در دیوان‌دره توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به سر شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای فاطمیه منطقه شناط ابهر واقع شده است.

این شهید در وصیت‌نامه خود آورده است من هم به عنوان یکی از رهروان امام حسین (ع) و به رهبری نائب بر حق امام زمان (عج)، خمینی بت‌شکن، آگاهانه راه خویش را انتخاب کرده‌ام و از خداوند متعال خواهانم که برای رفتن این راه، ایمانم را چند برابر کند و افتخار کنید که پسر شما در راه اسلام به خون سرخ خویش غلطید. همچنین از شما می‌خواهم که همیشه امام را دعا کنید. بچه‌های‌مان را آن‌طور که اسلام می‌خواهد تربیت کند و از خواهرم می‌خواهم که حجاب خود را حفظ کند. چون که سیاهی چادرتو کوبنده‌تر از سرخی خون من است.

منبع: ایسنا

304443