جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

۱۴ اراذل و اوباش و ۲۰ سارق دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح ارتقای سطح امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۴ نفر از اراذل و اوباش و بیش از ۲۰ سارق در استان زنجان خبر داد.

تصویر ۱۴ اراذل و اوباش و ۲۰ سارق دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سرهنگ ایرج خانی‌پور در رابطه با اجرای طرح ارتقای سطح امنیت اجتماعی در زنجان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تامین نظم و امنیت جامعه و نیز مطالبه بحق شهروندان زنجانی، پلیس با هرگونه ناهنجاری که بخواهد امنیت و آرامش شهروندان را تهدید کند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با همکاری شهروندان، همه اقدامات ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در استان انجام می‌شود، افزود: مجرمان و مخلان نظم و امنیت باید بدانند که فرزندان ملت در فرماندهی انتظامی استان زنجان، از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی به هیچ‌کس نخواهند داد و باید منتظر اجرای عدالت و برخورد قانونی پلیس باشند.

این مسئول با بیان اینکه امنیت از ملزومات زندگی در هر جامعه‌ای است، تصریح کرد: پلیس زنجان طی ۴۸ ساعت گذشته، طرح مبارزه با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داد و موفق به کشف انواع سلاح سرد از نوع قمه، قداره و غیره و نیز دستگیری ۱۴ نفر از اراذل و اوباش در نقاط آلوده و جرم‌خیز استان زنجان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان، از توقیف ۵ دستگاه خودرو و دستگیری بیش از ۲۰ سارق در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: این سارقان در تحقیقات پلیسی با روبه‌رو شدن با ادله جرم و مستندات پلیسی، به بیش از ۵۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

خانی‌پور با تاکید بر اینکه امنیت مردم، خط قرمز ما بوده و پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را تهدید کنند، به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: تولید امنیت نیازمند مشارکت مستمر مردم است، بنابراین شهروندان هنگام اجرای ماموریت‌ها، ماموران را همراهی کنند و با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات در خصوص افراد مشکوک و هنجارشکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰، در تامین امنیت جامعه شریک شوند.

منبع: ایسنا

304408