با حضور معاون پارلمانی ریاست جمهوری انجام می شود؛

افتتاح چندین پروژه در بخش های انرژی و آبرسانی صومعه سرا

فرماندار صومعه‌سرا از افتتاح چندین پروژه در بخش های انرژی و آبرسانی شهرستان در روز پنجشنبه و با حضور معاون پارلمانی ریاست جمهوری و استاندار گیلان خبر داد.
تصویر افتتاح چندین پروژه در بخش های انرژی و آبرسانی صومعه سرا

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، سیدجلال سیدمحمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح پروژه پست ۶۳ کیلو وات ضیابر و کلنگ احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: علاوه براین ۱۶ کیلومتر شبکه انتقال فاضلاب به تصفیه خانه از قبل احداث شده بود که با حمایت های دولت ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تکمیل آن در روستای چوبه به صورت کامل تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه ضعف و فشار برق در منطقه ضیابر همواره باعث گلایه مندی مردم بود، اظهار داشت: باتلاش های انجام شده ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای پست ۶۳ کیلو وات ضیابر اختصاص یافته است که پیش بینی می شود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

فرماندار صومعه سرا تبدیل ۲ منطقه ضیابر و طاهرگوراب به بخش را یکی از رویدادهای اخیر دانست و گفت: ساختمان بخشداری های طاهرگوراب و ضیابر نیز فردا با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور به بهره برداری می رسد و احکام سرپرست هر بخشداری نیز اعطا خواهد شد.

۲۲۰ صندوق رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان صومعه سرا

سید محمدی به نقش مهم رسانه ها در امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: با تلاش های انجام شده هیات های اجرایی نظارت و تمامی عوامل برگزاری انتخابات ۲۲۰ صندوق اخذ رای در سطح شهر و روستاهای شهرستان مشخص شده است که چهار هزار و۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات تعیین شدند.

وی همچنین افزود: ۲۷ نفر در شهر صومعه سرا، هشت نفر در شهر گوراب زرمیخ و ۱۰نفر در شهر تولمشهر از جمعه به عنوان نامزد شورای شهر رقابت خود را آغاز می کنند این در حالی است که بیش از یکهزار و ۹ نفر هم در تمامی روستاها این شهرستان ثبت نام کردند.

فرماندار صومعه سرا حضور در انتخابات را بسیار حیاتی توصیف کرد و گفت: دنیا در شرایط فعلی نظاره گر بر انتخابات ما است و حضور و مشارکت مردم موجب اقتدار در عرصه های ملی خواهد شد.

سیدمحمدی در ادامه اظهار داشت: اگر چه مشکلات اقتصادی و تحریم ها تاثیر بر روند زندگی مردم گذاشته است اما این مسئله نباید ما را از امر خطیر انتخابات و مشارکت غافل کند.

شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت با وسعتی حدود ۵۶۴ کیلومتر مربع با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا

304340