طی بازدید معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری تهران از منطقه۲۲؛

قطب گردشگری پایتخت بسیار مطلوب ارزیابی شد

نظارت دوره ای شهرداری منطقه ۲۲ به ریاست سلیمی معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری تهران در قالب بازدید صبحگاهی و جلسه نظارت دوره ای برگزار و ارزیابی از این منطقه بسیار مطلوب اعلام شد.
تصویر قطب گردشگری پایتخت بسیار مطلوب ارزیابی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از تهران، مصطفی سلیمی از پروژه های شاخص و توسعه محلی منطقه۲۲ از جمله، معابر مروارید شهر ، پیاده راه چهارباغ، تفرجگاه مسیل کن، تصفیه خانه خرگوش دره و دیگر پروژه های افتتاح شده بازدید کرد.

وی با اعلام عملکرد بسیار مطلوب منطقه در ارزیابی صورت گرفته در این دوره مدیریت شهری منطقه۲۲ ، عنوان کرد: توجه ویژه به افزایش پروژه های سرانه عمومی در منطقه دیده می شود که این نیاز اصلی منطقه است.

سلیمی با اشاره به فضای سبز منطقه ۲۲، افزود: طرح های احیاء بوستان ها بویژه بوستان جنگلی چیتگر و بزرگترین پروژه آبرسانی غرب تهران از عملکرد های خوب مدیریت شهری منطقه۲۲ است.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، با بیان اینکه وضعیت نگهداشت شهر و خدمات شهری منطقه نیز بسیار مطلوب است، ادامه داد: در حوزه آبیاری فضای سبز در منطقه۲۲ کار بزرگی انجام شده است.

سلیمی با اشاره به آیین بهره بردا ی از ۷۲ پروژه شهری و آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی بوستان جنگلی چیتگر و زیر گذر کوهک در منطقه ۲۲، ادامه داد: از مدیریت شهری منطقه ۲۲ قدردانی می‌کنم بابت افتتاح پروژه ها که خدمتی ماندگار برای شهروندان خواهد بود.

گفتنی است بعد از بازدید حضوری، جلسه نظارت دوره ای منطقه ۲۲ با حضور مدیران شهری به صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.

304310