رئیس کل دادگستری استان زنجان؛

۳ واحد راکد در خرمدره به چرخه تولید بازگشت

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۳ واحد تولیدی راکد در شهرستان خرمدره احیا شد.

تصویر ۳ واحد راکد در خرمدره به چرخه تولید بازگشت

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان از احیای ۳ واحد تولیدی در شهرستان خرمدره خبر داد و گفت: هیچ مسئولی حق ندارد بر سر راه تولیدکنندگان موانع ایجاد کند.

او اولویت نخست دستگاه قضایی را در دوره تحول حمایت از تولید و سرمایه‌گذار توصیف کرد و افزود: در این راستا در استان زنجان اقدامات بسیار خوب و اثرگذاری برای حمایت از تولید و حل مشکلات و موانع تولید و حوزه صنعت انجام شده که در اقدامی جدید برای بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی ضمن بازدید میدانی از این شرکت‌ها جلسات اقتصاد مقاومتی را در همان شرکت‌ها برگزار می‌کنیم که نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.

حجت الاسلام نیارکی ادامه داد: در ستاد اقتصاد مقاومتی تصمیمات خلاف قانون نمی‌گیریم بلکه تلاش می‌کنیم در راستای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذار گامی برداریم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان به مشکل شرکت جهان بام دلیجان خرمدره که تولید کننده شمش و سولفات مس است اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه این شرکت به علت بدهی بانکی ۶ سال است که تعطیل است و در تملک بانک قرار دارد؛ بنابراین مسئولان بانک و متولی امر هرچه سریعتر باید مشکل این واحد تولیدی را حل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

304279