استاندار کردستان عنوان کرد:

بسته شدن پرونده مسکن مهر تا 15 تیرماه سالجاری/ ضرورت تکمیل کمربندی شهرستان مریوان

استاندار کردستان از بسته شدن پرونده مسکن مهر در این استان تا اواسط تیرماه سالجاری خبر داد.

تصویر بسته شدن پرونده  مسکن مهر تا 15 تیرماه سالجاری/ ضرورت تکمیل کمربندی شهرستان مریوان

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از تمامی واحدهای مسکن مهر در کردستان تنها 1309 واحد باقیمانده است که طبق برنامه این واحدها تا اوایل تیرماه امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

استاندار کردستان ادامه داد: موردی که باعث گردید که این واحدها دیرتر از زمان تعیین شده تحویل متقاضیان شود، مسئله انشعابات آب، برق و گاز بود و برای رفع این مهم نیازمند 15 میلیارد اعتبار هستیم که مسئولان وعده اعطای این مبلغ را داده‌اند.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برنامه دیگر دولت در مجتمع‌های مسکن مهر، توجه به سرانه فضای سبز و آموزشی است و تامین این مهم در دستور کار مسئولان مربوطه در استان قرار گرفته است بنابراین از شهرداری درخواست داریم که این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیر ارشد استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تکمیل کمربندی شهرستان مریوان، بیان داشت: عبور روزانه نزدیک به 10000 کامیون از شهر مریوان برای شهروندان این شهر خطرآفرین است، بنابراین از وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم که در تکمیل این طرح ما را یاری کند.

در ادامه این نشست، احمد اصغری؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در سخنانی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده واحدهای مسکن مهر باقیمانده تا پایان دولت دوازدهم تحویل متقاضیان خواهد شد.

سیروان مردانی ـ استان کردستان

304249