مدیرعامل بیمه آسیا خبر داد:

افتتاح 15 شعبه در بیمه آسیا طی دو سال گذشته

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، از افتتاح 15 شعبه و واحد پرداخت خسارت در بیمه آسیا طی دو سال گذشته خبر داد.
تصویر افتتاح 15 شعبه در بیمه آسیا طی دو سال گذشته

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مراسم کلنگ زنی و آغاز پروژه ساختمان بیمه آسیا در شهر قم ، موفقیت ها و افتخارات این شرکت بزرگ بیمه ای را نتیجه همدلی و همیاری تمام ارکان خانواده بزرگ بیمه آسیا توصیف کرد که با تلاشی خستگی ناپذیر شرکت را در رسیدن به اهداف عالیه خود یاری می دهند.

وی در همین ارتباط افزود: این ویژگی های بی نظیر بیمه آسیا، در دوران شیوع ویروس کرونا به خوبی نمود پیدا کرد و شاهد آن بودیم که چگونه تمام کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا علیرغم حضور یک سوم از پرسنل، عملکرد دلسوزانه و متعهدانه ای از خود نشان دادند و رضایت ارباب رجوع و مسئولین را به نفع احسن کسب نمودند.

مدیرعامل بیمه آسیا سپس اظهار داشت: اولویت بیمه آسیا توسعه ارائه خدمات بیمه ای شایسته به هموطنان در سراسر کشور است که با برنامه ریزی هدفمند، طی دو سال گذشته 15 شعبه و واحد پرداخت خسارت افتتاح شده است.

مسعود بادین با اشاره به ویژ گی ها و پتانسیل اقتصادی استان قم بیان داشت : بیمه آسیا در نظر دارد با توجه به این ویژگی ها و پتانسیل اقتصادی ، فعالیت بیمه ای خود را در این استان توسعه و خدمات خوبی را در تمام رشته های بیمه ای ارائه دهد.

در آیین کلنگ زنی و آغاز پروژه ساختمان بیمه آسیا در شهر قم، معاونین مدیرعامل، مدیران و رییس و مسئولان شعب بیمه آسیا در استان قم، حضور داشتند.

گفتنی است پروژه ساختمان بیمه آسیا در شهر قم با مساحت 1678 متر مربع و زیر بنای 2206 مترمربع در چهار طبقه در خیابان الغدیر قم احداث خواهد شد.

304178