با حضور رئیس ستاد سحر کشور؛

همایش استانی ستادهای سحر استان گلستان برگزار شد

همایش استانی ستادهای سحر استان گلستان با حضور رئیس ستاد سحر کشور در گرگان برگزار شد
تصویر همایش استانی ستادهای سحر استان گلستان برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون از گلستان، در این همایش که در سالن طه شهرستان گرگان برگزار شد، فرهاد زیویار عضو هیئت علمی دانشگاه و ریس ستاد حامیان سید ابراهیم رئیسی کشور (سحر)، ایروانی رئیس ستاد سحر در استان گلستان و مسئولین ستادهای شهرستانی و کمیته ها با حضور نمایندگانی از اقوام ترکمن، بلوچ و سیستانی کتولی و… استان گلستان حضور داشتند. همه حاضران بر حمایت همه جانبه مردمی از آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند.

در ابتدای جلسه پس از قرائت قرآن و سرود ملی، ایروانی ضمن خیر مقدم به زیویار به ارائه برنامه ها و عملکرد ستاد استانی سحر از زمان تشکیل آن پرداخت و از کلیه حاضرین خواست تا با همت و همکاری هم، نقش تاثیرگذاری در این انتخابات ایفا کنند.

وی ضمن حمایت از همه دست اندرکاران و مسئولین ستادهای مردمی و کمیته های استانی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای انتخابات آتی اعلام کرد.

زیویار سخنران بعدی جلسه بود که با تشریح وضعیت موجود کشور و بیان عملکرد دولت های گذشته در ایجاد وضعیت نابسامان فعلی که به هیچ وجه در شان مردم عزیز کشورمان نیست نقش همه آحاد مردم را در تغییر وضعیت موجود بسیار تعیین کننده عنوان کرد و تمامی مشکلات حال حاضر را ناشی از عدم انتخاب صحیح از سوی مردم در دوره های قبلی دانست.

رئیس ستاد مردمی سحر در کشور با اعلام اینکه هیچ کسی نمی‌تواند تمامی امورات مملکت را با تصمیم فردی اداره کند، از به‌کارگیری کارشناسان زبردست و خبره در برنامه‌های دولت مردمی رئیسی خبر داد که تمامی برنامه های دولت با همفکری و مشورت آنها صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این مطلب که هیچ‌گاه با شعار نمی توان وضعیت یک جامعه را تغییر داد داشتن عملکرد قبلی و برنامه های کاربردی و دقیق را در اداره کشور بسیار تعیین کننده دانست و عملکرد رئیسی را نسبت به روسای قبلی قوه قضائیه غیر قابل توصیف بیان کرد و این عملکرد مثبت را نتیجه تفکر جهادی و مردمی بودن و تلاش و همت رئیس فعلی قوه قضائیه در خدمت به نظام و مردم دانست.

زیویار در ادامه سخنرانی خود به سئوالات چند تن از حاضرین نیز پاسخ داد و یادآور شد که تمامی ستادهای استان در سطح کشور ستادهای مردمی است و با توجه به شرایط موجود و تاکید رئیسی مبنی بر دوری از هرگونه هزینه در امر تبلیغات دست اندرکاران ستادهای مردمی را به رعایت این امر دعوت کرد.

پس از سخنرانی رئیس ستاد سحر کشور تعدادی از اقوام ترکمن، سیستانی و بلوچ در جایگاه حاضر شدند و با قرائت بیانیه آمادگی کامل خود را در حمایت از حضرت آیت الله رئیسی اعلام کردند.

در پایان مراسم نیز ایروانی رئیس ستاد سحر استان ابلاغ روسای ستادهای شهرستان و مسئولین کمیته های استانی را به آنان اعطا کرد.

منبع: وکیل ملت

304120