یادداشت وارده؛

جنگیدن برای عدالت

عدالت مهمتر ازحق است!؟ زیرا عدالت که فراگیر ومستقر شد حق برجای خود می نشیند... لیکن عدالت درجبهه حق است و باطل جبهه روبروی آنست...
تصویر جنگیدن برای عدالت

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی شاه کرمی استاد دانشگاه می نویسد؛ ملتی که برای حق(یعنی حق عدالت،حق برابری،حق آزادی ) می جنگد درگیر زر و زور و تزویر است. اما ملتی ومردمیکه برای عدالت تلاش می‌کندومی‌جنگد و برای استقرارش آبرو و جان می دهد پایدار و رستگار خواهد ماند.
این استاد دانشگاه ادامه داد: از تبلورات مردمی، تلاش برای عدالت ساختارهای ایجاد شده به دست مردم مثل شورای نگهبان و… که از مردم است. وقتی این شورای مردمی عادلانه حتی بستگان اعضا پر نفوذ خود را عدم احراز صلاحیت می‌دهد این یعنی ملتی به جای جنگ قدرت وتهممت زنی وبرخوردهای اهانت آمیزبه همدیگر برای عدالت می‌جنگد. این برای ادامه مسیر امید حقیقی ایجاد، و باورها را به جمهوری اسلامی تقویت می‌کند.
لذا مشارکت حداکثری باعث دفع توطئه‌های دشمنان درچهارچوب سازمان‌های وابسته بین المللی برای تحریم‌های حداکثری برعلیه کشورخواهدشد.

وی افزود:کلام آخر با مسئولان گلایه مند مستقر و گذشته ومردم شریف: آیا اگر شهدا وحتی حاج قاسم بودند درانتخابات شرکت می کردند یانه؟ آیا صدهاهزارنفر شهید وصدها هزار نفردیگر برای تبلور وحفظ جمهوری اسلامی جان ندادند و به زندان و اسارت نرفتند؟ آیا پای صندق آمدن ما هزینه اش بیش از این‌ها است!؟

الذین کّفّروابّعضُهٰم ٱَولیاء‌ُ بَعضٍ إلًاتفعَلُوهُ تکن فتنهٌ فی الاّرض وفسادٌکبیر(۷۳)
والذین ءّامّنوا وّ هّاجّرٰوا وجّاهّدوٌا فی سبیل الله و…….حقًا لهم مًغفِرهٌ ورزقٌ کریم(۷۴سوره آل عمران)

توجه: مطلب فوق صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

303928