نژادپرستی غربی؛

یک خانواده پاکستانی در کانادا قتل عام شدند

کانادایی ها یک خانواده چهار نفره پاکستانی را در خاک کشورشان قتل عام کردند.
تصویر یک خانواده پاکستانی در کانادا قتل عام شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، وزیر امور خارجه پاکستان در واکنش به قتل یک خانواده با نژاد پاکستانی در کانادا افزود: این یک فاجعه‌ای است که جامعه کانادا را در یک آزمون قرار داده است.

«شاه محمود قریشی» روز سه‌شنبه در واکنش به قتل یک خانواده چهار نفره با تابعیت کانادایی و اصلیت پاکستانی در شمال غرب شهری به نام لندن در ایالت انتاریو گفت: نخست وزیر کانادا باید بداند که این یک فاجعه بزرگی است که جامعه کانادا را در آزمون سختی قرار می‌دهد.

وی از دولت جاستین ترودو خواست تا جلوی اقدامات هدفمند از جمله اسلام هراسی در کانادا و خدشه دار شدن اعتماد جامعه مسلمانان این کشور را بگیرد.

قریشی، قتل خانواده مسلمان گفت: این حمله با هدف ترویج اسلام هراسی و تخریب جایگاه مسلمانان در کانادا صورت گرفته و ما از نخست وزیر کانادا می‌خواهیم تا امنیت مسلمانان را تامین کند.

«عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان نیز امروز در حساب کاربری خود در توییتر قتل خانواده مسلمان در کانادا را محکوم و آن را بیانگر تشدید پدیده اسلام هراسی در کشورهای غربی دانست.

وی خطاب به جامعه جهانی خواستار اقدام جدی و قاطعانه علیه اسلام هراسی شد.

براساس این گزارش، پلیس کانادا اعلام کرد که یک خانواده مسلمان ۴ نفره در این کشور در حمله یک کامیون که از پیش طراحی شده بود کشته شدند.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا با نفرت انگیز و وحشتناک توصیف کردن حمله به خانواده مسلمان در ایالت انتاریو، به جامعه مسلمانان کشورش اطمینان داد که دولت در کنار آنان است و اسلام هراسی هیچ جایی در جامعه کانادا ندارد و با جلوی آن گرفته شود.

منبع: رکنا

303877