عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با پرسون؛

دولت سیزدهم اصلاح ساختار بودجه را در اولویت قرار دهد

زنگنه بیان کرد: تصمیم بر این است تا در دولت سیزدهم نیز مطالبه جدی در ساختار بودجه داشته باشیم. اصلاح ساختار بودجه باید توسط دولت انجام شود. رهبری نیز فرمودند که طرح های مهم بصورت لایحه به مجلس ارائه شود.
تصویر دولت سیزدهم اصلاح ساختار بودجه را در اولویت قرار دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون در تبیین اقدامات خود در پایان دولت روحانی، اظهار داشت:در کمیسیون برنامه و بودجه، اولویت نخست ما در اصلاح ساختار بودجه بود و اتفاقات خوشایندی نیز در این راستا افتاد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تصمیم بر این است تا در دولت سیزدهم نیز مطالبه جدی در ساختار بودجه داشته باشیم. اصلاح ساختار بودجه باید توسط دولت انجام شود. رهبری نیز فرمودند که طرح های مهم بصورت لایحه به مجلس ارائه شود.

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه توصیه ای به نامزدهای ریاست جمهوری کردو گفت: کاندیداهایی که رقابت می کنند برای این مساله طرحی برنامه ریزی کنند؛ و بعد از پیروزی هم اولین اولویت آنها اصلاح نظام های مالیاتی، تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی ، نظام یارانه ای، بحث اصلاح رابطه ای دولت و نفت باشد.

این نماینده مجلس در خصوص اینکه پیش بینی شما از دولت سیزدهم چگونه است، افزود: به کاندیدایی بستگی دارد که بر منصب ریاست جمهوری می نشیند. نظام برنامه ریزی در کشور ما دارای ضعف های جدی است و نظارتی در انجام برنامه وجود ندارد . رئیس جمهور در جهت گیری مسائل کشور موثر است.

وی افزود: مردم بعد از ۴۰ سال انقلاب فهمیدند که مردم در اقتدار دولت تصمیم گیر هستند؛ لیکن دولت های دیگر اینگونه نیستند؛ پیش بینی بنده این است که مردم مشارکت جدی را در انتخابات خواهند داشت.


گفتگو از ساراپیرانه
انتهای پیام/

303851