فرشاد پیوس:

طارمی و آزمون در اروپا آقایی می‌کنند

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان به شکل جالبی از زوج خط حمله تیم ملی تعریف کرد.
تصویر طارمی و آزمون در اروپا آقایی می‌کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، فرشاد پیوس درباره پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین در چارچوب انتخابی جام جهانی اظهار داشت: این یک پیروزی بزرگ و تاریخ‌ساز بود. ما تا به حال بحرین را در منامه نبرده بودیم و به خاطر همین این پیروزی بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: تیم ما هم در کارهای دفاعی و هم در فاز هجومی فوق‌العاده بی نقص بازی کرد. بحرین هم حریفی نبود که بخواهد جلوی این تیم ایران را بگیرد. واقعاً بحرین آنقدرها هم تیم بزرگ و خوبی نبود که برای ما این تیم را بزرگ کرده بودند. فکر می‌کنم در نهایت یک تیم درجه ۳ آسیایی بود. به هر حال بچه‌ها با جان و دل بازی کردند و توانستند قبل از بازی مهم با عراق یک بازی تدارکاتی خوب را انجام بدهند.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در رابطه با عملکرد زوج سردار آزمون و مهدی طارمی در نوک خط حمله تیم ملی گفت: هم آزمون و هم طارمی فوق العاده هستند و جفتشان از من هم بهتر هستند. آزمون و طارمی بازیکنان بزرگی هستند که کاملاً روی روند تیم ملی تاثیر دارند و می‌بینید که در اروپا هم آقایی میکنند.

پیوس خاطرنشان کرد: مسئله مهم این است که ما باید بدانیم هنوز هیچ چیزی تمام نشده و با یک پیروزی نباید مغرور شویم. تیم ملی برای صعود به تیم به جام جهانی خیلی کار دارد و مهمترین آن بازی پیش رو با عراق است. پس همه باید دست به دست هم بدهیم تا اول مغرور نشو و دوم عراق را ببریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیم ملی توان شکست دادن عراق صدرنشین را دارد یا خیر؟ تاکید کرد: چرا فکر می‌کنید نمی‌توانیم عراق را ببریم؟! اگر همین روند بازی بحرین را در بازی با عراق هم داشته باشیم به راحتی این تیم را میبریم. مگر تیم از لحاظ بازیکن چیزی کم دارد؟

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان در خصوص بازیکنانی که دراگان اسکوچیچ در اختیار دارد گفت: من یادم نمی‌آید که تیم ملی در هیچ دوره‌ای به اندازه الان بازیکن لژیونر و خوب داشته باشد. این نشان می‌دهد که فوتبال ایران رو به جلو حرکت می‌کند. واقعاً حضور این حجم از بازیکنان لژیونر و اثرگذار در تیم ملی بسیار خوب است.

303840