رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج:

مکان‌هایی برای تبلیغات محیطی کاندیداها مشخص شده است/ هرگونه دیوارنویسی خلاف قانون است

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج: براساس تبصره دو ماده 62 قانون انتخابات شوراهای اسلامی 20 مکان برای انجام تبلیغات انتخاباتی نامزدها در شهر سنندج مشخص شده است.
تصویر مکان‌هایی برای تبلیغات محیطی کاندیداها مشخص شده است/ هرگونه دیوارنویسی خلاف قانون است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، آسوز شعبانی؛ رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج مکان‌هایی برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در این شهر مشخص کرده است.

شعبانی در ادامه بیان داشت: این کار براساس تبصره دو ماده 62 قانون انتخابات شوراهای اسلامی انجام گرفته است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در ادامه تصریح کرد: به همین منظور 20 نقطه در سطح شهر سنندج برای انجام تبلیغات محیطی کاندیدا در نظر گرفته شده است از این رو از نامزدها انتخاباتی درخواست داریم که کارهای تبلیغاتی خود را به این مکان‌ها خلاصه کنند و معابر و میادین را با دیوارنویسی، پوستر و... مخدوش نکنند.

شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هر کاندیدایی که به جز 20 مکان مشخص شده در شهر سنندج در دیگر امکان اقدام به تبلیغات محیطی نماید، با وی طبق قانون انتخابات برخورد خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول مکان‌های مشخص شده برای تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر سنندج به شرح زیر می‌باشند: پیاده‌راه فردوسی، پارک شانو و روبروی آن در بلوار پاسداران، خیابان طالقانی به‌طرف پارک نسیم، میدان ظفریه به‌طرف میدان شورا، میدان قانع بهاران، میدان قبا، اسلام‌آباد (تقتقان) و بلوار ۲۸ دی جنب استادیوم ملک نیا، چهارراه فلسطین به‌سمت میدان مادر، مسیر ورودی پارکIT، اطراف میدان نبوت، فرجه تا مولوی،۲ نقطه در نایسر، ورودی حسن آباد، بلوار توحید بعد از تقاطع بیمارستان توحید، خیابان شهدا روبروی پارک شهدا، پارک کودک و سه راه ادب.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

303805