قالیباف:

باید با همیاری به پیشرفت کشور کمک کنیم

محمد باقر قالیباف گفت: باید با کنار هم قرار گرفتن و دست در دست هم قرار دادن به پیشرفت و توسعه ایران اسلامی کمک کنیم و همچنین در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر حضور حداکثری داشته باشیم.

تصویر باید با همیاری به پیشرفت کشور کمک کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد باقر قالیباف؛ رئیس مجل شورای اسلامی در جریان سفر خود به استان ایلام از روستای شله کش از توابع شهرستان چرداول سرکشی کرد.

قالیباف در این دیدار عنوان داشت: با توجه به اینکه یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفین بوده است، در همین راستا اولویت مجلس شورای اسلامی رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: یک از وظایف ما رسیدگی به مناطق محروم به ویژه به مناطقی که در 8 سال دفاع مقدس خسارات زیادی متحمل شده است. یکی از این مناطق در کشور، استان ایلام است ک باید توجه بیشتری به این استان شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات استان ایلام، ابراز کرد: مردم ایلام در زمان دفاع مقدس جان و مال خود را در راه دفاع از کشور فدا کرده اند و خاک این استان جای پای شهدای بزرگ و گران قدری است.

وی اضافه کرد: امسال در بسیاری از مشکلات و مسائل استان ایلام قدم های بزرگی در زمینه های تامین آب، اینترنت، کشاورزی و.. برداشته خواهد شد.

قالیباف در پایان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، مطرح داشت: باید با کنار هم قرار گرفتن و دست در دست هم قرار دادن به پیشرفت و توسعه ایران اسلامی کمک کنیم و همچنین در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر حضور حداکثری داشته باشیم.

نوروزی_استان ایلام

303664