مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان مطرح کرد؛

لزوم هدفمندی ترویج فعالیت‌های فرهنگی

دیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ترویج فعالیت‌های فرهنگی باید با همکاری‌ همه نهادها به صورت هدفمند دنبال شود.
تصویر لزوم هدفمندی ترویج فعالیت‌های فرهنگی

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد حسین بلک در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان با بیان اینکه امروزه زبان و گفتمان خاصی برای برقراری ارتباط با نسل جدید نیاز است، اظهار داشت: در این زمینه بهتر است از ظرفیت خود این نسل برای انتقال فرهنگ استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی باید هدفمند در راستای فرهنگسازی و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی حرکت کنند، ابراز داشت: در این زمینه باید سهم همه دستگاه‌ها هر چند اندک دیده شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید قدرت مالی را در عرصه‌های مختلف برای اقدامات فرهنگی بالا ببریم، ادامه داد: در این زمینه در اوقاف از ظرفیت درآمد موقوفات استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان باید خدمت به افراد مستمند را لمس کنند، افزود: باید یکی از مراکز اوقاف را به صورت کامل در اختیار جوانان قرار دهیم و ارزیابی کنیم که اداره آن چگونه است.

حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه سپردن کار به جوانان نتایج خوبی را به همراه دارد، گفت: این تجربه را در خوزستان داشته ام و موفقیت های خوبی را به دست آوردیم.

303607