مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان:

رونق صنعت گردشگری ابهر منوط به تکمیل زیرساخت‌ها است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: یکی از اولویت اصلی توسعه صنعت گردشگری در شهرستان ابهر، تکمیل زیرساخت‌های گردشگری است.

تصویر رونق صنعت گردشگری ابهر منوط به تکمیل زیرساخت‌ها است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، امیر ارجمند پیش از ظهر امروز (۱۷ خردادماه) در بازدید از تاسیسات گردشگری و طرح­‌های سرمایه‌گذاری در حال ساخت شهرستان ابهر، با بیان اینکه حمایت و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در سال‌جاری با جدیت پیگیری خواهد شد، عنوان کرد: خوشبختانه بر اساس بازدیدهای میدانی و گزارش‌های دریافتی، همه واحدهای گردشگری در ابهر، پروتکل‌های بهداشتی را از شیوع کرونا تا به امروز رعایت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه طی چند سال اخیر سرمایه­‌گذاران توانمند و علاقه‌مند به فعالیت در زمینه تأسیسات گردشگری، اقامت‌گاه‌ها و رستوران­‌های سنتی از شهرستان ابهر به معاونت سرمایه‌گذاری اداره‌کل در استان مراجعه کرده‌اند، ادامه داد: این موضوع نشان از وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناسب این شهرستان در این حوزه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، تاثیر گردشگری بر ایجاد فرصت‌های شغلی، استقبال و رفتار شهروندان برای توسعه گردشگری و میزان تاثیر این وضعیت در ارتقای سطح درآمد زندگی مردم را مورد بحث قرار داد و خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری از اولویت اصلی توسعه صنعت گردشگری در شهرستان ابهر است.

منبع: ایسنا

303545