کشف 1.5 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف افزون‌ بر یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد و گفت: در این عملیات یک سوداگر مرگ به هلاکت رسید.
تصویر کشف 1.5 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار احمد طاهری روز دوشنبه اظهارداشت: در پی پایش دقیق اطلاعاتی باندهای توزیع کننده مواد مخدر در استان و مرزهای سیستان و بلوچستان، ماموران انتظامی شهرستان خاش و سیب سوران به سرنخ هایی از قاچاق محموله موادمخدر توسط قاچاقچیان و سوداگران مرگ دست یافتند.

وی افزود: در این عملیات که تیم های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ماموران انتظامی خاش و سیب سوران آن را پشتیبانی می‌کردند پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و ۲ دستگاه وانت نیسان در مسیر سراوان - خاش و سراوان- سیب سوران در حرکت بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکاوران انتظامی پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده عوامل انتظامی به سمت آنها تیراندازی کردند.

وی عنوان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر راننده خودروی حامل مواد مخدر را به هلاکت رساندند و بقیه قاچاقچیان زمانی که متوجه شدند توان رویارویی با ماموران انتظامی را ندارند، ضمن رها کردن خودروها با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان کرد: ماموران در بازرسی از چهار دستگاه خودرو رها شده قاچاقچیان، یک تن و ۴۸۷ کیلو و ۴۶۰ گرم تریاک و ۴۰ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش، کشف کردند.

وی بر عزم راسخ پلیس سیستان و بلوچستان در برخورد و مقابله با سوداگران مرگ تاکید و خاطر نشان کرد: جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان ها با افرادی که بخواهند به منظور کسب سودهای کلان غیر قانونی و غیر مشروع این بلای خانمانسوز را از مرزهای کشور وارد کنند به شدت برخورد و با آن مقابله می کند و در این راه تا پای جان ایستاده و خواهد ایستاد.

منبع: ایرنا

303525