حسین پور:

ناامید کردن مردم از جمهوریت نظام گناه کبیره است

یک عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از عموم مردم و مخصوصا جامعه اهل سنت کشور انتظار می رود با حضوری حداکثری و آگاهانه در انتخابات در جهت عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.
تصویر ناامید کردن مردم از جمهوریت نظام گناه کبیره است

به گزارش سایت خبری پرسون، کمال حسین پور با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: انتخابات نماد و تجلی رکن جمهوریت نظام و ضامنی متین و محکم برای قوام آن است به همین خاطر برگزاری باشکوه آن نیز با مشارکت حداکثری، نقش بسیار مهمی در همدلی، انسجام ملی، تثبیت پایه‌های مردم سالاری دینی و نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: انتخابات حرکتی هوشمندانه و مقتدرانه به سوی ایرانی سرفراز و تضمین کننده امنیت و اقتدار آن است. مع الوصف در شرایط حساس کنونی کشور، ناامید کردن مردم از جمهوریت نظام، کم رنگ کردن نقش مردم و تلاش برای حضور حداقلی آنان گناهی بزرگ است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لذا شایسته است همه‌ی آحاد مردم به ویژه جامعه اهل سنت کشور با درک این مهم در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون گذشته حضوری پرشور و سرنوشت ساز در انتخابات پیش رو داشته باشند.

حسین پور در پایان تاکید کرد: بنده به عنوان نماینده مردم و عضو فراکسیون اهل سنت در مجلس شورای اسلامی، ضمن دعوت از تمام نامزدهای محترم ریاست جمهوری به تقوای الهی و پرهیز از تخریب یکدیگر و دادن وعده های عملی نشده از عموم مردم و مخصوصا جامعه اهل سنت کشور می خواهم با اتکاء به خداوند متعال، با حضوری حداکثری، پرشور و آگاهانه در این انتخابات در جهت عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی گام برداشته و سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، رقم بزنند.

منبع :ایسنا

303412