ناکامی بانوان بسکتبالیست در رسیدن به المپیک

تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران با شکست مقابل هلند شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

تصویر ناکامی بانوان بسکتبالیست در رسیدن به المپیک

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در آخرین دیدار خود از مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی مجارستان امروز (یک‌شنبه) مقابل هلند به میدان رفت و با شکست مقابل هلند از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. با این شکست ملی‌پوشان از دور رقابت‌ها حذف شدند و سهمیه المپیک را از دست دادند.

در حالی که دو دقیقه از بازی گذشته بود کار با تساوی سه بر سه پیش رفت. ملی‌پوشان ایران که نسبت به دیدارهای روز گذشته هماهنگ‌تر و بهتر بازی می‌کردند، در دقایقی از این دیدار پیش افتادند اما در پنج دقیقه پایانی با حساب ۱۱ بر ۸ عقب افتادند. فشار دفاع هلند و ناهماهنگی و خستگی ایران امتیازگیری را سخت کرد و هلند ۱۷ بر ۱۰ تیم برتر میدان بود. در یک دقیقه پایانی خطای بازیکن حریف روی شادی عبدالوند دو پرتاب آزاد برای ایران به‌دست آورد که عبدالوند هیج‌کدام از آن‌ها را وارد سبد نکرد. در نهایت ایران با نتیجه ۲۰ بر ۱۰ شکست خورد.

ایران روز گذشته هم مقابل تیم‌های چین تایپه و ایتالیا شکست خورد.

تیم ایران با ترکیب معصومه اسماعیل‌زاده، شادی عبدالوند، دلارام وکیلی و نگین رسولی‌پور به سرمربیگری نیکا بیک‌لیک‌لی در این مسابقات حضور داشتند. آن‌ها پیش از این در مسابقات اتریش که انتخابی المپیک بود با چهار شکست پیاپی از دور رقابت‌ها حذف شدند.

منبع: خبرآنلاین

303382