نیکخواه بهرامی؛

باید برنامه‌ریزی کلان و از پایه انجام دهیم تا نتیجه مطلوب بگیریم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت:تیم‌ ما هماهنگی لازم را نداشت و باید این نکته را قبول کنیم که بسکتبال ما در همین حد است و نباید خودمان‌ را با آمریکا و فرانسه مقایسه کنیم.
تصویر باید برنامه‌ریزی کلان و از پایه انجام دهیم تا نتیجه مطلوب بگیریم

به گزارش سایت خبری پرسون، صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک 2020 توکیو در خصوص عملکرد بازیکنان تیم ملی در المپیک اظهار داشت: شاید ما مثل بازیکنان سطح اول جهان نباشیم اما به هرحال ما نیز برای خودمان ظرفیت‌هایی داریم. ما در سطح باشگاهی و بازی‌های داخلی بازیکنان توانمندی هستیم و خوب نتیجه می‌گیریم اما وقتی در سطح المپیک نتیجه نمی‌گیریم این را نمی‌توان متوجه کادر فنی و مدیریت دانست.

نیکخواه بهرامی در خصوص آماده سازی تیم برای المپیک گفت: ما در 2 ماه گذشته، تمرکز خود را به شناخت و آگاهی نسبت به سطح بالای مسابقات گذاشته بودیم اما این را باید بدانیم‌ که در این سطح مثل المپیک، نمی‌توان به صورت انفرادی امتیاز کسب کرد و این ناهماهنگی بین بچه‌ها در المپیک مشخص بود، چرا که تیم بازی تدارکاتی هم نداشت، در حالی که تیم‌های دیگر چندین برابر ما بازی داشتند.

وی به رفتار مربی ایتالیا نیز اشاره‌ای داشت و گفت: مربی تیم ایتالیا حدود 30 دقیقه از روی صندلی بلند نشد، چون بازیکنان به صورت اتوماتیک می‌دانستند که چگونه عمل کنند اما تیم‌ ما هماهنگی لازم را نداشت و باید این نکته را قبول کنیم که بسکتبال ما در همین حد است و نباید خودمان‌ را با آمریکا و فرانسه مقایسه کنیم، چون ما حتی امکانات ابتدایی برابر با این تیم‌ها را نداریم و صرفا دنبال نتیجه هستیم.

نیکخواه بهرامی در پایان به رادیو ورزش عنوان کرد: ما باید برنامه‌ریزی کلان و از پایه انجام دهیم تا بتوانیم در مسابقاتی در سطح المپیک نتیجه بگیریم. در غیر این صورت نباید توقع نتیجه خوب داشته باشیم.

331225