امام جمعه دهلران خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شهرستان شد

امام جمعه دهلران گفت: هرگاه به بخش های پهله زرین آباد و سراب میمه سفر می کنیم، عمل نکردن مسئولان به وعده ها جلوی چشممان می آید.

تصویر امام جمعه دهلران خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شهرستان شد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان دهلران، درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، ابراز کرد: از نشانه های تقوا این است که آنچه از اسلام و ضروریات دین نمی داند را بیان نمی کند. مواظب باشیم که در بیاناتمان به ضروریات دین حمله نکنیم. رضای خداوند مافوق رضایت ما و مردم است.

وی افزود: از مهمترین کارهای امام، تربیت شاگردان و آشنایی امت اسلام با معارف دین و اسلام ناب محمدی(ص) بود. معنویت، عبادات، شجاعت و... از مهمترین ویژگی ها و فضائل امام امت بود و توانست اسلام ناب را احیاء و از اسلام آمریکایی و وهابی و اشرافی جدا کند.

امام جمعه دهلران گفت: یاد و خاطره شهدای پانزدهم خرداد را گرامی میداریم، این عزیزان شهدای راه ولایت بودند که اگر در کربلا بودند امامشان را تنها نمی گذاشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: انتخاب مقام معظم رهبری بعنوان جانشین امام (ره) از تفضلات و عنایات خداوند متعال و امام زمان (عج) بود و تعیین مقام معظم رهبری، امید و نوری در دل امت اسلام ایجاد کرد و ایشان افتخار جهان اسلام هستند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بیانات امام راحل(ره)، اظهار کرد: بنا به فرمایش امام راحل(ره)، شرکت در انتخابات یک فریضه می باشد (یعنی جزء واجبات است). عدم حضور در انتخابات در بعضی مواقع چه بسا گناهی در راس گناهان کبیره باشد.

وی ادامه داد: ملت هوشیار ایران اسلامی باحضور پرشور و گسترده خود در انتخابات، بار دیگر در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و تیر دشمن به سنگ خواهد خورد.

امام جمعه دهلران با اشاره به انتخاب امسال، مطرح داشت: در 28 خرداد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی یک بار دیگر به وظیفه خود عمل خواهند کرد. حضور در انتخابات ادامه راه شهیدان است و معیارهای انتخاب اصلح باید در دستور کار جدی ما باشد و رضای خداوند متعال و در جمیع جهات حفظ نظام اسلامی را مدنظر قرار دهیم. متاسفانه در سال های گذشته برخی ها چشم به خارج دوخته بودند و پول مملکت را بی ارزش کردند.

وی با اشاره به مشکلات مردم بخش پهله زرین آباد، عنوان داشت: هرگاه به بخش های پهله زرین آباد و سراب میمه سفر می کنیم، عمل نکردن مسئولان به وعده ها جلوی چشممان می آید. وعده هایی چون راه های مواصلاتی و رفع مشکل قطعی تلفن و اینترنت و گازرسانی و... که به سرانجام نرسیده اند.

امام جمعه دهلران در ادامه به مشکلات مردم این شهرستان اشاره کرد و گفت: از استاندار محترم ایلام و مدیران کل استان تقاضا میکنم که بازدید از این دو بخش را در دستور کار جدی خود قرار دهند. از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت و... خواستاریم که ستاد محرومیت زدایی را در این دو بخش مستقر کنند.

نوروزی_ استان ایلام

303193