استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد:

تلاش برخی جریانات برای تحریم انتخابات/ امام راحل زمینه ساز تحولات بزرگی در جهان سیاست بودند

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: بعضی از جریانات سیاسی و افراد با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای که در اختیار دارند به دنبال کمرنگ کردن این همه‌پرسی هستند، در حالی که شرکت نکردن در این انتخابات یا همان تحریم آن نه تنها راهکار منطقی برای برون رفت از مشکلات نیست، بلکه این کار زمینه ساز ایجاد مشکلات حادتر و بزرگتر در کشور می‌شود.

تصویر تلاش برخی جریانات برای تحریم انتخابات/ امام راحل زمینه ساز تحولات بزرگی در جهان سیاست بودند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که در سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت که امام راحل یکی از چهره‌های برتر در قرن بیستم بودند که تحولات بسیاری در جهان سیاست به وجود آوردند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امام خمینی (ره) با تاسی از سیره انبیاء، ائمه اطهار علیهم‌السلام و نیز بزرگان دین، مسیر مبارزاتی خود علیه نظام ستم‌شاهی را ادامه دادند و در نهایت موفق به تشکیل حکومت اسلامی در ایران شدند.

حجت الاسلام محمدی افزود: معنویت، توکل به خدا، روحیه جهادی و مردمی و.. از مشخصه‌های بارز امام راحل بود، ایشان به عنوان یکی از بزرگترین رهبران تحول آفرین در دنیا توانستند ثابت نمایند که این ارزشها و معنویات است که بر هر سلاح و قدرتی مستولی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در کشور، گفت: در هفته‌های آینده شاهد برگزاری همه‌پرسی برای انتخاب رئیس جمهور جدید در کشور هستیم، بنابراین می‌طلبد که انتخاب ما، انتخابی آگاهانه و از روی بصیرت باشد.

این استاد حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: این انتخابات به علل مختلفی نسبت به انتخابات ادوار گذشته از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم که ملت ایران در این انتخاب نهایت دقت و بینش را داشته باشند.

حجت الاسلام محمدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بعضی از جریانات سیاسی و افراد با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای که در اختیار دارند به دنبال کمرنگ کردن این همه‌پرسی هستند، در حالی که شرکت نکردن در این انتخابات یا همان تحریم آن نه تنها راهکار منطقی برای برون رفت از مشکلات نیست، بلکه این کار زمینه ساز ایجاد مشکلات حادتر و بزرگتر در کشور می‌شود.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

303176