رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی خبر داد؛

برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۴۸ نقطه استان

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۴۸ نقطه این استان خبر داد.
تصویر برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۴۸ نقطه استان

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی علی مصطفوی روز پنجشنبه در همایش استانی هیات‌های نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارومیه از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۴۸ نقطه این استان خبر داد و اظهار داشت: روند برگزاری انتخابات در استان همچون کشور بر اساس زمانبندی اعلام شده در حال انجام است.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، امانتداری و بی‌طرفی را چهار اصل مهم انتخابات در استان خواهد بود و مسوولان و مجریان انتخابات در استان باید تلاش کنند با رعایت این اصول، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تجمع و سخنرانی انتخاباتی در فضاهای سربسته ممنوع است تصریح کرد: برگزاری سخنرانی‌ها در فضاهای سر باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی فضای سالن امکان برگزاری تجمع انتخاباتی نامزدها امکان پذیر خواهد بود.

مصطفوی بیان کرد: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع رای دهندگان در محل اخذ رای زمان رای گیری از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد اغاز و تا ۲ بامداد روز شنبه ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی با القای فضای ناامیدی در کشور قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق های رای مایوس کنند و این در حالی است که مردم ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق های رای دشنان را مایوس خواهند کرد.

این مقام مسوول با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی روستا نیز گفت: از مجموع ۱۲ هزار و ۲۴۵ نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی روستا، صلاحیت ۹۶.۵ درصد مورد تایید قرار گرفت.

مصطفوی خاطرنشان کرد: ۷۸ درصد داوطلبان برای نخستین بار برای حضور در شوراهای اسلامی روستاهای آذربایجان‌غربی ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

303133

مطالب مرتبط