جبهه اصلاحات هنوز تقاضای همتی و مهرعلیزاده را بررسی نکرده است

مسوول کمیته هماهنگی و امور استان‌های جبهه اصلاحات ایران درخواست محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی برای حضور در این جبهه را تایید کرد و گفت:‌ هنوز جبهه اصلاحات وارد بحث و بررسی این درخواست‌ها نشده است.
تصویر جبهه اصلاحات هنوز تقاضای همتی و مهرعلیزاده را بررسی نکرده  است

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد امام روز پنجشنبه، درباره درخواست‌ نامزدها از جبهه اصلاحات ایران، گفت: محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی، دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در درخواست‌هایی جداگانه خواستار حضور در جبهه اصلاحات برای ارائه برنامه و توضیح مواضع خود شده‌اند.

مسوول کمیته هماهنگی و امور استان‌های جبهه اصلاحات ایران در پاسخ به این پرسش که نامه این نامزدها چه زمانی به دبیرخانه جبهه اصلاحات رسیده، اظهار کرد: آنها نامه‌ای نداده‌اند و تنها درخواست حضور داشته‌اند و علی القاعده، این درخواست هم خطاب به ریاست جبهه (بهزاد نبوی) بوده و هنوز جبهه اصلاحات ایران وارد بحث و بررسی این درخواست‌ها نشده است.

جوادامام خاطرنشان کرد: موفقیت هر کدام از این نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، بستگی به جامعه و اقبال مردم به آنها دارد. در واقع، آنها باید بررسی کنند که می‌توانند در شرایط کنونی نظر مردم را به خود جلب کنند یا خیر.

وی با بیان اینکه جبهه اصلاحات ایران پیش از این نظر خود را درباره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است، ابراز کرد: جبهه اصلاحات ایران اعلام کرده با توجه به عدم احراز صلاحیت داوطلبان جبهه اصلاحات، نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری نخواهد داشت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است جبهه اصلاحات نظر خود را تغییر دهد، عنوان کرد: این مساله بستگی به نظر جامعه دارد. ما مستقل از جامعه عمل نمی‌کنیم چراکه ما باید جامعه‌محور باشیم و نه تنها ما، بلکه هر گروه و جریانی اگر بخواهد مستقل از مردم عمل کند، توفیقی نخواهد داشت.

امام درباره احتمال حمایت احزاب اصلاح‌طلب از مهرعلیزاده و همتی هم یادآور شد: تا این لحظه، هیچ حزب اصلاح‌طلبی به شکل رسمی از هیچ کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت نکرده است و علی‌القاعده، احزاب عضو جبهه اصلاحات ایران با اجماع اصلاح‌طلبان عمل می‌کنند.

منبع: ایسنا

303087