بازداشت زن سابقه دار که بوشهر را به هم ریخته بود

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری زن سارق سابقه دار و کشف ۱۷ فقره سرقت داخل خودرو خبر داد.
تصویر بازداشت زن سابقه دار که بوشهر را به هم ریخته بود

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده با اعلام جزئیات این خبر بیان کرد: با توجه به سرقت های متعدد محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهر " بوشهر " به شیوه تخریب قفل درب خودرو، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی و کشف اموال مسروقه به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

بازداشت زن بوشهری در مخفیگاهش / او سارق حرفه ای بود

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ تنگک با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ باغ زهرا با انجام اقدامات اطلاعاتی، تشدید اقدامات انتظامی و فعال کردن ۲ واحد گشت موتوری مضاعف نامحسوس در سطح شهر به گشت زنی محل های جرم خیز پرداختند و در نهایت سارق را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران ضمن شناسایی محل سکونت و مخفیگاه متهم پس از هماهنگی با مقام قضائی ، وی را در یک عملیات غافلگیرانه در محل سکونتش دستگیر و در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی اقلام سرقتی و آلات و ادوات جرم کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه متهم که یک زن بود در بازجویی پلیس به ۱۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: سارق که یک زن بود برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: رکنا

303029