جزئیات لحظه به لحظه؛

آتش سوزی در انبار نفت پالایشگاه تهران +عکس و ویدئو

دود سیاه در جنوب تهران از آتش سوزی در انبار نفت پالایشگاه تهران است.
تصویر آتش سوزی در انبار نفت پالایشگاه تهران +عکس و ویدئو

به گزارش سایت خبری پرسون، هم اکنون؛ آتش سوزی گسترده در انبار نفت پالایشگاه تهران رخ داده که تیم های امدادی و آتش نشانان برای مهار این آتش سوزی به انبار نفت پالایشگاه تهران اعزام شدند.

مدیر کل بحران استان تهران گفت: یکی از خطوط اضطرار گاز مایع در پالایشگاه تهران دچار آتش‌سوزی شده است.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون تلفات نداشته‌ایم. از مردمی که از سمت جنوبی تردد می‌کنند تقاضا داریم مسیر منتهی به پالایشگاه را تخلیه کنند‌. آتش هنوز مهار نشده است. بدلیل ضریب امنیتی بالای پالایشگاه نکته‌ی خاصی نخواهیم داشت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ضمن تأیید حریق در نزدیکی پالایشگاه گفت: حریق به ما اعلام شده است، مأموران آتش نشانی در حال اعزام به محل هستند اما اینکه حریق و آتش سوزی در پالایشگاه باشد یا نزدیکی آن را هنوز اطلاع نداریم.

احتمال دست داشتن اسراییل در خرابکاری‌ها/ تهدیدات نتانیاهو عملی شود، واکنش ایران قاطع خواهد بود

مصطفی انتظاری، فعال رسانه، با اشاره تهدیدات اخیر نتانیاهو علیه ایران، نسبت به احتمال دست داشتن اسراییل در خرابکاری‌ها هشدار داد: خدا کند انفجار جنوب تهران و آتش‌سوزی کشتی ارتش ربطی به اسرائیل نداشته باشد...

تصویر هوایی تهران همزمان با آتش‌سوزی پالایشگاه تندگویان

۵۰ تخت توسط مراکز درمانی برای مصدومان احتمالی این حادثه در نظر گرفته شد

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس گفت: بر اثر وقوع حریق در پالایشگاهی در جنوب تهران و شعله ور شدن مخازن این پالایشگاه، تعداد ده دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است. بیمارستان‌های هفتم تیر، فیروزآبادی و مطهری در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند.۵۰ تخت توسط مراکز درمانی برای مصدومان احتمالی این حادثه در نظر گرفته شده است. بر اثر بروز این حادثه هنوز مصدومی به عوامل اورژانس تحویل داده نشده است و وزارت بهداشت و مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

تکذیب احتمال خرابکاری در حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران
رئیس روابط عمومی پالایشگاه تهران گفت: هرگونه احتمال خرابکاری در حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران تکذیب می‌شود.

حادثه به دلیل یک مشکل فرآیندی رخ داده و هم اکنون در حال مهار آتش سوزی هستیم. تا کنون هیچ گونه اطلاعی از میزان تلفات و خسارات احتمالی در دست نیست.

در حال تکمیل....

302894