همگام با پژوهش در صنعت بیمه:

استفاده از رسانه های اجتماعی در تعامل میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان

بیمه تعاون در راستای سیاست های ترویج علم در صنعت بیمه، اقدام به دستاوردهای پژوهشی متخصصان آکادمیک کرده است.
تصویر استفاده از رسانه های اجتماعی در تعامل میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان

به گزارش سایت خبری پرسون، این شرکت نظر به اهمیت بهره مندی علم کاربردی، اقدام به بیان دستاوردهای کاربردی مقالات پژوهشی کرده است؛ بر این اساس، در دومین بررسی، مقاله «تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان» نوشته «نرگس دل افروز، علیرضا فرخ بخت فومنی و محمدرضا خسروی» که در نشریه «مدیریت بازرگانی» منتشر شده است، مورد بازخوانی قرار گرفت.

در این مقاله که با هدف بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان انجام شده، 32 نفر از مدیران، 138 نفر از نمایندگان و 414 نفر از مشتریان بیمه ایران در استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.


در این تحقیق نتیجه گرفته شد که به کارگیری رسانه‌های اجتماعی در دفترهای مرکزی و شعب می‌تواند به فروش بیشتر کمک کرده و مشتریان را نیز به بهره‌مندی از فناوری ترغیب کند.

302803